MamaPink Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Har begynt å få rier, og vannet går litt mer for hver rie, venter på de skal bli mer regelmessig før vi reiser til føden. Nå varer de ikke lenge, men er nokså deilige å komme over! Blir nok baby i løpet av kvelden :)
Gjest Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Så herlig Masse masse lykke til. Håper du får en fiiiin fødsel
MamaPink Skrevet 1. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2009 Det ble fødsel Klokka ble riktig nok 00.32 før hun var ute, 3040gr og 49 cm, så nå har jeg en liten olsok-pike med sinnsykt mye hår. he he Hun hadde klart å få navlestrengen 4 ganger rundt hodet, så måtte ha ekstra hjelp for å få henne ut på slutten, men det gikk så fint så Ligger borti vogga si å pludrer for seg selv. Da er det videre til dinBaby for meg. Masse lykke til dere som fortsatt venter i spenning God kos fra lille Leah & Kathrine
meg & to små vampyrer Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Gratulerer så mye:) Kos deg som småbarnsmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå