Gjest Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Noen som vet om et hyggelig selskapslokale i Oslo, for ca 25 personer, med mulighet for å ta med egen mat og drikke? Det er veldig fint hvis det er noen sofagrupper e.l. der til kaffe o.l. etter middag. Veldig takknemlig for svar, skal prøve å arrangerer 90-årsdag for mormor.
Gjest Tale30 Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Sjekk på Oslo Røde Kors. De bruker å leie ut slike Røde Kors hus ellers i landet i alle fall. Du kan også sjekke ulike menighetshus, siden det er en "snill" feiring, en 90-års dag betyr vel sjelden fyll og spetakkel Odd Fellow pleier også å leie ut lokaler, men jeg vet ikke om det er reservert for medlemmer.. Vi leide en etage hos Josefines vertshus på Bislett til en reunion, men det var et lokale til 60 personer, og uten matservering måtte man betale 5.000 i leie. Dessuten er det mest til bruk på kveldstid.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Disen Gård! Superkoselig og flott gammel gård- med mange sofagrupper og god plass til 25 pers (maks er 55). Kan ta med mat/ drikke selv, og hun damen som leier det ut er kjempekoselig og samarbeidsvillig=)
Ophelia & Jr. Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Anbefaler Trosterudvillaen Vi hadde bryllup der, og var storforøyd med det. De har kjøkken med utstyr + dekketøy, og du tar selv med mat og drikke. Det er et rom hvor man kan dekke til middag, og så kan man gå ut i stuene for å drikke kaffe. Gå på http://www.trosterudvillaen.no/ og ta en titt.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Disen Gård er enda flottere spør du meg;) Disen Gård Gammel bondegård fra 1830 med stor hage, drevet av Disengrenda borettslag. Selskapslokaler i første etasje. Spisesal med plass til 55, to mindre stuer og en mellomstor + glassveranda. Stort kjøkken. Leie fredag og lørdag kr. 2500. Halv pris på hverdager. Basert på at man tar med mat og drikke, rydder og vasker (bestikk, servise, blomstervaser osv finnes på stedet) Bilder og mer info, se her http://www.disengaard.no/body_index.html
Gjest Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 Tusen takk for tips! Trosterudvillaen har jeg vært i før, og synes det er fint. dessverre var både Disen gård og Trosterudvillaen opptatt våre aktuelle datoer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå