go'matræva og lillegutt Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Søsteren min jobber på Polarn O. Pyret og har skrytt fælt av denne dressen, og nå har vi fått en til lillegutt som han kan ha til vinteren. Er det noen av dere som har prøvd den tidligere og vet om den holder mål? Jeg hadde egentlig lyst på Reima (siden alle her skryter sånn av den), men det ble altså Po.P sin i år.. ;-) Lillegutt er halvannet til vinteren, så jeg regner med at det blir en del sitting og han stuper gjerne uti den første og beste vanndammen han ser! ;-)
erteposen + 4 Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Jeg liker den IKKE!!!! Det var vel en gjeng her inne som var enig med meg i det:) Den er tykk og klumpete, tørker sent og det blir raskt hull i den. Den holder ikke vann uten godt nok (Bergen), og fungerer sikkert bedre for mindre barn og i et kaldere vinterklima.
-MtG- Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Vi hadde den i vinter. Var veldig fornøyd, den var varm og god og fin passform. Ble heller ikke slitt selv om vi hadde en aktiv toåring. Synes den trakk litt vann etter noen vask da, men det hadde nok løst seg om jeg hadde giddet å imprignere den:-/ Også var det litt dumt at den ikke kunne tørketromles, men alt i alt var jeg veldig fornøyd. Spesielt fornøyd med utseendet. Hadde en i en fiiiiin grønnfarge. Var eneste ungen i bhg som ikke hadde blå eller råååååsa vinterdress..
Bolla:) Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 jeg har brukt de i 3 vintre...til eldste og en vinter itl vesla...er veldig fornøyd..ellers ville jeg aldri kjøpe de år etter år..de koster jo litt har ikke no problem med å hverken tørke de eller at d blir hull har jeg aldri sett
Misti Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 jeg har hatt den to vintre, også hatt den tynne på høsten.. kjempe dress.... min gutt er meget aktiv od den ser ikke brukt ut nesten... ikke blitt våt selv på våtedager. skal ha den igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå