Gå til innhold

noen som har farget øyenbryn

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjemme? blir det bra? er selv veldig lys med nesten ikke synlige bryn. lyst til å prøve å farge,men er så skeptisk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk faktisk mamma til å gjøre det for meg, og det ble ett bra resultat med tanke på att jeg også var veldig skeptisk. Bare velg fargen med omhu. Er du vant til veldig lyse, så begynn med det forsiktige :)

Skrevet

takk:) kjøpte du i parfymeri?

Skrevet

Ja, første gangen kjøpte jeg i ett parfymeri. Andre gangen kjøpte jeg på H&M :P H&M funket like så bra, og mye billigere :) Lykke til :) Du kan jo spørre de som jobber der om de vil gi deg tips, med tanke på farge valget og slikt, slik att det blir mest naturlig. Jeg var skeptisk til det, siden det er jo i ansiktet, og ville ikke risikere att jeg så helt teit ut :P men det ble kjempe bra resultat av begge deler :)

Skrevet

Jeg gjør det bare hjemme. Har prøvd masse forskjellige, men den gule esken som heter kolokrem er heeelt klart den beste. Du får kjøpt den på vita og i parfymerier....sikkert andre steder og. Jeg er blond og bruker brun. Jo lenger du lar den sitte jo mørkere blir den. Prøv deg frem:-)

Skrevet

har falt for Depend (rosa eske) sin hurtigfarging..Førs har man på en flytende "væske" som skal virke i to minutter..Er også enkel og ha på vippene om man væter en gammel maskarakost..Denne væsken svir ikke...SÅ skal det "virke"i to minutter..Så har man på fargegel..Den skal bare smøres på og vaskes vekk med en gagn..Så hele prosessen tar bar minutter...Og vippene går greit og farge alene også..Også geleen påføres med mascarakost og i og med at den skal av med en gang, så påfører man den osm man gjør med maskara (åpne øyne går fint, så lenge man ikke har på helt nede ved våtkant) og vasker vekk..Det svir ikke i øyne, som er vanlig med de som skal sitte i 10 til 20 minutter...

Synes den sitter like bra også :o)

Skrevet

Jeg gjør det også hjemme:) Hender jeg drar og gjør det hos hudpleier når jeg har litt ekstra penger...

Bare pass på at du ikke tar en for mørk farge, og ta deg god tid når du gjør det..

Blir det litt i lyseste laget, gjør det en gang til.. Blir det litt for mørkt så tones det ned etter et par dager:)

Skrevet

supert:) da ska jeg prøve litt forsiktig. litt redd for å se ut som bernt(eller erling?)

Skrevet

hva inneholder i denne depend-pakken? kjøpte en,men d er bare med en krem

Skrevet

Jeg har ikke turt å gjøre det hjemme, men gjør det jevnlig hos hudpleier:)

Skrevet

Gjør det hjemme samtidig som jeg farger håret. Vet en ikke skal gjøre det, men bruker samme farge til bryn som til håret.

Har gjort dette i mange år og blir like bra hver gang. Bruker exellance nr3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...