*Rutletutt* Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 For 2 år siden i dag, så begynte fødselen til Milla. Selv om hun blr født 29. (kl 01.01), så skjedde jo det meste 28. juli. Var å handlet på OBS`en da riene startet, men fikk nå gjennomført handelen, he he - viktig det;o) Gikk å holdt meg fast i handlevognen mens mannen fikk mer og mer panikk for at vannet skulle fosse ut mens vi gikk der. Han vill kaste seg i bilen og komme seg hjem, men jeg mente det gikk greit...men det var jo vondt som f.....! Kom hjem og fikk svigers på besøk (de skulle på middag hos oss), og svigerfar fulgte med på riene mine mens han sirlig skrev ned mellomrommet mellom de og hvor lenge de varte;o) Jeg lå i en stol med dyne på og hakket tenner for jeg frøs sånn...full i feber...nektet å kjøre opp på KK for jeg var sikker på at vi ville bli sendt hjem igjen...men til slutt gikk jeg med på det og da vi kom opp hadde jeg 3 cm åpning - jippi! Fikk aldri mer enn 3 cm med storebror, så jeg var happy, he he;o) Hjertelyden til Milla var veldig høy og jeg hadde feber pga en infeksjon i livmoren, så jeg fikk antibiotika intravenøst og davannet ble tatt og det var misfarget, så begynte de å snakke om ks...men så skjedde alt så kjapt - antibiotikaen virket, hjertelyden stabiliserte seg og jeg gikk fra 3-10 cm på et par timer (AU!), men brukte et par timer til på å få henne ut...hun var for langt oppe i bekkenet til at jeg fikk lov å presse, og når jeg begynte å presse stanget hun mot en kant. Men kl 01.01 kom verdens skjønneste jente til verden:o) Og nå er lille nurket snart 2 år og stooooor liten jente:o)
*Rutletutt* Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2009 Takk:o) Gikk ok det, men får ikke vite nor før om noen uker....men blir jo rimelig overrasket om de finner noe;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå