Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 ...på at nevøen min skal komme til verden. Mitt første tantebarn. Jeg gleder meg så sinnsykt til å få se han, holde han og bli kjent med han. Det er bare 2 dager igjen til termin. Han tar sin tid, han lille gutten. Hele familien er spent.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Hi,hi husker første gang jeg ble tante. Utrolig gøy!!! Skjønner godt dere er spente =)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 "Han tar sin tid"? Stakkaren er knapt ferdigbakt der inne og folk begynner å murre om at han er treig? Jøsses.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Knapt ferdigbakt? Det er 2 dager til termin, jeg vil nå si at han er helt ferdigbakt.. Jaja.. Hi, skjønner hva du mener.. Tiden går også forferdelig seint når man venter på noe godt:)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Så lenge å vente ja, he he. Jeg er så spent på hvordan han ser ut. Vi fikk se ansiktet hans på 3D bilder, men blir ikke det samme. Hun sa at han komme til å få hake og nesa til broren min... Vi har nedtelling på fc. Drive å gjette når han kommer, om han kommer på terminen eller etter... he he. Skvetter nesten hver gang mobilen min ringer. Tror alltid det er hun som ringer for å si ifra at nå skjer det ting. Det er så kos
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 For en fantastisk tante dette barnet er velsignet med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå