Gå til innhold

Hvilken graividitetstest er mest følsom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av feks stavtest fra billigtester.no og clearblue stav?

IKM i morgen tok en test fra billigtester i morrest, ikke utlsag etter ti min, men ca 15 senere er det en svak svak svak strek, men usikker på om det er skyggestrek eller, uansett kom den jo så sent at den ikke skal telle. Men har litt symptomer så har en følelse om at d i beste fall kan være noe der likevell, så da tenker jeg å ta ny test i morgen, og har fra billigtest hjemme, men dersom clearblu sine er mest følsomme kan jeg jo heller kjøpe en slik....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt Clearblue testene. De første to svangerskapene fikk jeg flere negative utslag med billigere tester, men når jeg prøvde CB fikk jeg positivt resultat :)

Skrevet

Jeg har hørt at CB ikke er så veldig følsomme. I tillegg gir de veldig ofte positivt resultat når tiden har gått ut - og det resulterer i stressa kanskje-gravide!! :-) Har skjedd opptil flere ganger hos meg, og hos mange andre jeg har hørt om. Hold deg til billigtest og kjøp en CB digital når billigtestene er svakt positive :D

Skrevet

Jeg fikk ikke en gang svak positiv test med billigtetene, men fikk kjapt opp Gravid på clerblue digital test hele 5 dager før forventet mens;)

Skrevet

Clearblue er helt klart mest følsom ja, fikk såvidt svak test etter lang tid i går morgest, kl 16 tok jeg clearblue, klarte ikke vente lenger. Den var positiv gitt. Juhu. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...