Gå til innhold

korti skifta dokke til bilsete nr 2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ann på lengde og vekt på babyen. Min gutt veier allerede 8,5kg og er bare 3,5 mnd + at han er nesten 70cm lang så jeg tror ikke han kommer til å passe bilsetet sitt når han er 10mnd....

Skrevet

ca 10mnd

Skrevet

Førstemann var nesten 15 mnd gammel.

Andrejenta er året om få dager og har enda mye å gå på i nyfødtsete.

Skrevet

Min jente er 1 år, og vi har enda ikke skiftet fra Maci Cosi Cabriofix. Men hun er lita da, ca 70 cm og 8 kg. Bytter vel i løpet av et par måneder, eller at vi en periode har både sete 1 og sete 2 står i bilen. Bilsete 1 er fin å sitte i når vi kjører langt og hun skal sove, mens sete 2 er kjekk å bruke på korte turer når hun ikke sover.

Skrevet

Gutten vår er 10 mnd, og vi har ikke byttet ennå. Han veier ca 11,5 kg, så vi kommer til å bytte veldig snart. Har kjøpt nytt sete, og skal hente det i butiken denne uken.

Skrevet

Her bytter vi straks. "Mini" er 6 mnd, snart 9 kg og jeg tipper 70 cm lang. Babysetet begynner å bli veldig trangt.

Storebror brukte babysetet til han var 9-10 mnd. Pressa han nedi der noen ganger fram til han var rundt et år tror jeg:) Når han skulle sitte på i andre biler. Var enkelt å flytte med seg.

Skrevet

Vi skiftet for en drøy uke siden. Lillegutt er 6mnd gammel, men stor for alderen (9,6kg og ca 73cm lang)..:)

Skrevet

7 mnd, men burde byttet litt tidligere (måtte vente pga leveringstid på det setet vi kjøpte)

Snuppa var da ca 11kg og 74cm lang.

Skrevet

Blir vel om en mnd tid.Da er frøkna 13 mnd.

Har fortsatt en del å gå på,men tenker det er greit for henne å få et høyere sete så hun kan se ut.

Skrevet

Eldste var ca 9 mnd, mens minsten var bare 5 mnd. Han var en kraftig plugg av en baby på 9,2 kg da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...