Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 ÅÅÅ jeg hater smaken på de vitaminene!! Burde kunne gå ann å lage noe som ikke smakte så dritt,når de fleste vet at gravide ofte har morgenkvalme!
Figa Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Hvilke vitaminer? B-vitaminer? Synes ikke de smaker noenting...
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2009 Jeg tar noe som heter Gravid. Det er 3 tabeletter og en tyggetablett. Smaker helt forferdelig! Dyre er dem og..
Figa Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Har jeg aldri tatt. Men jeg gikk på folat i begynnelsen av svangerskapet. Og de smaker ingenting!
ღLiamGulletღmars-10 Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Jeg spiser bare folat, å så får jeg b12 sprøyte annen hver mnd. Ingen problem:)
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2009 Ok. Jeg tenkte det var så fint og flott jeg,med alle de vitaminene i samme pakka. Kanskje jeg bare skal kutte det ut også bare ta folat.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Du kan ta nycomed sin multivitamin + ekstra folat. Det smaker ingenting.
Abracadabra Skrevet 8. august 2009 #9 Skrevet 8. august 2009 smaker de dårlig når du spiser dem, eller "kommer de tilbake" etterpå? jeg har vitaminer som egentlig ikke smaker noe der og da, men nåde meg hvis jeg raper litt senere på dag - urk! (og det HENDER jo, med fordøyelsen jge har for tiden, hehe.) men jeg fant ut følgende: jeg spiser vanligvis to skiver til frokost, så hvis jeg spiser en halv først, og SÅ tar vitaminer, og så spiser en og en halv skive til etterpå, da blir det mye mindre vitamin-repetering, om du skjønner. det hjalp meg i hvert fall! hvis det er å svelge dem ned som er hovedproblemet så synes jeg synd på deg, da hadde jeg kanskje droppet dem også, hehe.! sanasol, det er nam.
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 9. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. august 2009 De smaker forferdelig når jeg spiser dem,nesten så jeg ikke har lyst til å ta dem,men føler jo at jeg må og da Men kan jo si at jeg har lært meg litt triks der og.. Svelge dem med saft,det tar bort litt av smaken. Og masse drikke i munnen samtidig. Men takk for råd uansett
Abracadabra Skrevet 9. august 2009 #11 Skrevet 9. august 2009 jeg bruker alltid appelsinjuice når jeg tar vitaminene, det smaker så sterkt at jeg kjenner ingen andre smaker
Linsy&snart 2prinsesser Skrevet 10. august 2009 #12 Skrevet 10. august 2009 Dolly86 Du kan jo prøve de andre som heter Gravid og som er alt i en tablett.. De smaker ingenting og merkes ikke noe til senere på dagen. Jeg tok de sammen med Omega-3 kapsler og syntes det var helt supert! Har en kronisk magesykdom så har i utgangspunktet en veldig ømfindtlig mage, men de merket jeg ingenting til..
m-mamma Skrevet 12. august 2009 #13 Skrevet 12. august 2009 Den tyggetabletten sleit jeg også med!!! Forferdelig. Kjenner jeg blir kvalm av å tenke på den, selv om jeg ikke sliter med kvalme lenger. Var kvalm hele døgnet, så den ble gjerne liggende til jeg mannet meg opp og fikk den ned... Ikke å anbefale!
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 12. august 2009 Forfatter #14 Skrevet 12. august 2009 Hehe godt det ikke bare er meg da! Den er helt jævlig! Kan ikke skjønne hva dem tenker på,når dem lager sånt til gravide!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå