Gjest Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Er det slik at de fleste kjøper en brukt, litt gammel vogn til å sette igjen? Har ei lun Simovogn, 08 mod, som jeg er veldig fornøyd med og bruker ofte, og så har jeg fått arvet ei gammel Simo Sportsvogn, rundt 13-14 år gammel, nesten ikke brukt. Men er ikke sikker på om komforten er heelt den samme, ikke like god å trille osv. Tar dere med vogna hjem hver dag eller har dere ei gammel ei stående fast i barnehagen?
Hikken Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Jeg ville hatt den gamle stående i bhg (med mindre du skal trille frem og tilbake hver dag da), blir ganske mye mer slitasje på dem i barnehagen enn hjemme selv om det bare er sovevogner :-S
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Ikke burk ny vogn i bhg, de blir slitt og ødelagt. Hadde den nyeste (gammel nok) vogna til mini i bhg i 2 mnd, den var helt ødelagt i flere fester etterpå. Kjøpte derfor en gammel simo som vi har brukt der siste året og den fungerer enda =) Kommer til å selge den nyeste av de og beholder den gamle simo vogna til bhg bruk senere også =)) kan hende lillebror trenger den en liten stund til enda også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå