Gå til innhold

Plan-faddere, kan dere se hit???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg meldte meg inn som fadder i går, men lurer på litt ang denne plan-shoppen. Oppdateres denne med nye ting etterhvert, eller er det alltid de samme tingene som ligger der? Var ikke så veldig mye spennende å velge mellom liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke så veldig mye der så min mor har brukt å kjøpe litt på vanlige butikker også. Mitt fadderbarn bor i Zimbabwe (ojj var det sånn det skrives?? hehe) og jeg får ikke sende pakker dit. Men den plan shoppen har vel mer enn nok nå i begynnelsen vel? Får jo bare sende to ganger i året. Fotball er ihvertfall en suuuuper førstegave både til gutt og jente ihvertfall fra 3 år og oppover :) for den kan deles med venner også :) og planshoppen mener jeg og huske ikke var dyr heller :)

Skrevet

ja, ok..tusen takk for svar! Er veldig spent på disse barna, gleder meg veldig til å få info i posten :)

Har "bestilt" et barn til hver av oss, så håper vi får litt rundt om i verden.

Gutta på 2 og 5 har også fått hver sin. Håper det er noen de kan vokse opp med, og holde kontakt med fremover.

Men da satser jeg på fotball i første omgang, og så får jeg ta det derfra.

Egentlig litt dumt at de bare får gaver to ganger i året, at man ikke får bestemme det selv. Jul og bursdag pluss en liten velkomstgave hadde vært koselig =)

Skrevet

Helt enig at det er dumt at man ikke kan velge selv hvor mange gaver man vil sende. Men må si jeg ble lang i maska når jeg fikk vite at jeg ikke fikk sende gaver overhodet til mitt fadderbarn. Gutt på 17 år, tenker han hadde blitt gla for en fotball. Men men sånn er det bare. Eneste landet man ikke får sende gaver til :( Håper dere blir fornøyd med Plan da :) Nå er snart vår gutt 18 år og da får vi et nytt barn, og vi kommer til og fortsette :)) Kjekt når barna våre vokser opp at de kan se at ikke alle har det slik som oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...