Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Er det bare jeg som merker at det er rimelig dårlig stemning her inne???? Jeg er ikke utav de som legger inn flest innlegg her, men jeg liker å lese.. Da jeg fikk mitt forrige barn var alle her inne hyggelige med hverandre og det var gøy å ha profil her... Nå går det kun i drittprat til hverandre, negative kommentarer blir slengt og alle er klar til å forsvare seg, selv mot den enkleste ting.... Grow up girls.... La dette bli en hyggelig "plass" igjen..
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Helt enig! Vi går å tenker på å begynne å tenke på en til He he... men jeg vurderer å snuse litt rundt på andre forum i håp om å finne den "gode" stemingen som var her før...
Gjest Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Jeg synes virkelig at stemningen har blitt en helt del bedre den siste uka iallefall hehe
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 helt utrolig her inne... har prøvd meg litt på babyverden, men ble litt vanskelig for ei som ikke kan så mye data:P
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Ser egentlig ikke hva som er så negativ her inne. Dette er en diskusjonsforum, og folk diskuterer jo. Ok...noen kan være litt mer grove enn andre, men har ikke du selv opplevd å bli litt frekk når du hisser deg opp i en diskusjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå