Gå til innhold

da var tidlig ul overstått......usikker på hjerteaktivitet=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

størrelsen på eggpose og embryo var sånn det skulle være, men hjerteaktivitet var jammen ikke lett å se...jeg mente jeg så det, legen også.. uansett ny ul kontroll fredag om litt over en uke...blir noen alnge dager for å bekrefte dette gitt=s er en smule nervøs nå ja...

jeg så en lliten svart prikk som blinket eller hva man skal si, men så når legen forstørra alt så så det ut som om hele embryoet bevegde seg, er det sånn det er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei??

Skrevet

ehm det glemte jeg er 7+6

Skrevet

Jeg også hadde denne opplevelsen da jeg var hos ultralyd, uke 6+5. Ingen hjertelyd. Vi får bare krysse fingre og tær og håpe. Vi må ikke glemme at embryoer utvikler seg sikkert ulikt slik alt annet gjør. Så ikke slutt å håp.

Skrevet

krysser fingrene for deg!! Håper alt ser bra ut neste fredag!!!

Skrevet

uff ja jeg og......men det er vanskelig å holde motet oppe=(

Skrevet

Jeg var på UL i uke 6+5 og da var det ikke hjerteakrivitet. Jeg fikk time uka etter og da banka det et lite hjerte. Det jeg fikk beskjed om var at egget kunne gå i dvale, og at utviklinga fram til uke 17-18 gikk i rykk og napp... Jeg hadde masse symptomer da, så hu trodde at det kom til å gå helt bra.

Lykke til :)

Skrevet

takker, har også masse symptomer ,ville jo trodde dem forsvant om det ikke var liv? eller?

så bra at du fikk se det lille hjertet da=D er godt med noen positive lignende hendelser=)

*XXX*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...