maristo Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Stor blank "slimklump" med masse brune strek (gammelt blod i) Hadde maserier i hele går... så da løsna den vel.. ikke kjent noe i natt og i dag.. Spennende.. kjenner at jeg blir litt nervøs selv om dette er graviditet nr 2. Med nr 1 hadde jeg ingen forvarsler før vannet gikk.. Er 38+0 i dag, så det er jo igrunn greit at det skjer noe.. Har lest at det ennå kan gå en stund før jeg føder.. vanligst er å føde samme dag eller i løpet av en uke etter at proppen går står det.. Hvordan er deres erfaring med slimproppen ? feks fødte dere lenge etterpå?
Gjest Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Jeg har jo bare min egen erfaring, men hos meg gikk slimproppen, så vannet(hodet hadde festet seg så det piplet ut sakte men sikkert) på morgenen og jenta vår kom på kvelden samme dag. Hadde heller ingen forvarsel på dette. Riene begynte ca 3 timer etter at proppen gikk. Masse lykke til!!
Øyboeren med to små <3 Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 fødselen min begynte vel 3 dager etter proppen begynte å gå
Smarties 06.08.09 Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Med første gikk det ei uke etter proppen gikk.. Med andre gikk det 18 timer fra første del som kom, til jeg hadde rier..
koala Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Hos meg gikk det et par uker fra slimproppen kom til jeg fødte.
Gjest Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Kom hos meg for en times tid siden (antar at det må være slimproppen, dvs slim pluss blod, og deretter ikke mer blødning). Hadde termin i går. Hååååper at det skjer nå snart. Andre som har erfaringer å dele fra tidligere svangerskap?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå