sjettejuli Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 jeg har ei jente som er født i juli, og venter nummer to i november. noen tips til hva vi bør gå til innkjøp av i forhold til nyfødt vinterbaby?
Gjest Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Nøstebarn har masse fine ullklær Jeg fikk desemberbarn da,og kjøpte en kjempefin ulldress på nøstebarn,er kjempefornøyd!!
mettemor :) Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Bilstolpose er noe jeg ikke trengte til juli-jenta, men som var veldig greit til januar-gutten. Slipper å kle på yttertøy som de drukner i for å kjøre på butikken. Små tynne ulldresser, feks janus sine ble brukt hele tida. Store svære ammeinnlegg i ull og super/ullundertøy til mor er et must hvis du skal amme. Ellers hadde vi mye glede av kupevarmer til bilen når jeg skulle ha med sovende baby for å levere i bhg på iskalde morgener :-)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Brukte bilstol posen mye, der kunne han bare ha på ullundertøy, ullsokker, lue og votter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå