Gå til innhold

Jeg lurer på en ting om babyer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal de stå opp så hekkans tidlig,for å så ville sove igjen etter max en time??

Føler det er 2 alternativer :

1: Være snill med mammaen sånn at hun skal stå opp tidlig og få mest mulig utav dagen?

2: Være en liten ramp ;)

Hehehe.

Adrian er en morgenfugl,men det tar ikke en time engang fra han har stått opp til han vil i seng igjen :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tviholder på nr 2: være en liten ramp..

Jeg er trøøøøtt etter å ha stått opp kvart på seks i dag!

Skrevet

Uff,ja det er tidlig. Fikk sove heeelt til kvart på 7 jeg da,men kl 4 i går morges :S

Skjønner ikke daelen med å stå opp så pokkers tidlig? Er de redd de går glipp av noe gjerne? ;)

Skrevet

Ja, skulle nesten tro det! Har hatt et par kvelder der å legge seg er helt uaktuelt, så holder en knapp på at de små har et stort behov for å få absolutt alt med seg! Hehe..

Skrevet

Dattera mi er også sånn så i dag er det krig.

I dag har hun ikke fått legge seg enda selv om hun er trøtt, har fått eldste til å ta henne med inn på rommet for på leke litt med henne nå for at hun skal "glemme" at hun er trøtt. Fra nå av blir det kun 1 dupp i løpet av dagen for nå er jeg lei av å ha en frøken som sover fra 19.30-20 til 05, og når hun er stuptrøtt etter 30 min så sier det seg selv at hun er oppe før hun burde.

Garantert alternativ 2 : )

Skrevet

Å,bare vent til jeg blir gammel og ungene må ta seg av meg! HAHA :P

Emma skal få slippe billig unna,hun har ett veldig godt sovehjerte,men Adrian derimot,han skal jeg bo hos helt til jeg ikke eksisterer mer,og jeg skal ha ei bjelle som jeg skal ringe med hver morgen i 4-5 tia når jeg blir urgammel,og kreve mat og stell hehe ;)

Skrevet

Men står du opp klokka 4 med babyen så meler du din egen kake da...da lærer h*n jo ikke at det er natta. Her er det ikke morgen før halv 7, ingen står opp før da.

(jaja, vet at babyer ikke kan klokka såklart, men babyen har jo ikke sovet nok når det er morgen klokka 4, med mindre den var i seng i 4-5-tida på ettermiddagen :P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...