Gå til innhold

Dere som har to tette, ang søskenvogn=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte bruker dere egentlig den?

Min lille begynner i barnehagen nå snart så jeg går ikke hjemme med to stykker sånn egentlig.

Og da lurer jeg også på om det virkelig er nødvendig å kjøpe søskenvogn? går jo ann å kjøpe sete som den største kan sitte på oppå vogna=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre du går lange turer med begge i vogn samtidig, trenger du ikke søskenvogn. De fleste som kjøper en, selger den raskt fordi de oppfager at de ikke har bruk for den...

Skrevet

Ja det er akkurat det jeg tenker på, når eldste er i barnehagen på dag tid, og den lille er hjemme så ser jeg liksom ingen grunn til å svi av 10 lapper på en fancy søskenvogn.

Tror jeg kanskje dropper det jeg da=)

Skrevet

går jo fint an å kjøpe en rimelig brukt en :) jeg, for min del, fant ut at jeg droppet å kjøpe ny bagvogn, den jeg kjøpte brukt til storesøster får duge de få mnd den blir brukt, og valgte heller å kjøpe en GT tvilling/søskenvogn og en Carena-trille til storesøster på tilbud, ble rett over 3000 kr for begge til sammen...! må ut med 5-600 kr for en softbag og et regntrekk også, men det ble jo veldig rimelig da..! så nå har jeg vogner som passer fint til å ha de med meg hver for seg, og sammen ;)

selv om lillebror ikke er født enda, har jeg allerede brukt søskenvogna. søstera mi har nemlig også en datter, og det er 10 uker mellom de. vi er mye sammen, og har vært kjempepraktisk å kunne ha de i samme vogn på byturer og trilleturer nå...! de skikkelig storkoser seg..! ;) angrer på at vi ikke spleiset på en sånn vogn for lenge siden, siden vi vurderte det når de var mindre. :)

tror det blir supert å ha denne vogna, var også leeenge i tvil, men angrer overhodet ikke på å ha kjøpt den....! :)

Skrevet

jeg ville heller investert i et bæresjal til minsten, og brukt vogna til størsten når det trengtes. Altså, skal du ha med begge, så vogn på størsten, bæresjal på minsten;) Mye lettere enn å ha med en diger søsken/tvillingvogn;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...