:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 jeg begynte å tenke på at jeg gir jo sannasol fordi det liksom er det man skal. men det står jo ikke på at det er anbefalt sån som med tranen. noen som kan noe om sanasol og biovitt?
...♥... Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Jeg gir biovit til jenta, har ikke fått det anbefalt fra noen, men vi tok biovit da vi var små så tror det er derfor jeg har begynt med det... Vi hadde ikke sjanse til å få henne til å ta tran (gulpet bare), så det ga vi opp.. Men biovit går veldig bra:)
Gjest Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Sjekk for om de inneholder aspartam eller sucralose, dette er søtestoffer du ikke vil ha i kroppen din eller barnets. Mener at de er ok nå, husker ikke, derfor sjekk
prekæs Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Altså. Jeg er tranfanatiker og tar tran hele året.(soler meg lite så tar det på sommeren og) Man anbefaler vel kun tilskudd av d vitamin her i landet da andre vitaminer blir dekket opp hvis man har ett normalt kosthold. Sanasol og biovit har også andre vitaminer. D vitamin hjelper kroppen å ta opp kalsium og mangel på d vitamin kan vel muligens forklare all benskjørheten blant eldre mennesker her i landet. Selv om nordmenn drikker mye melk. Ta tran du...med sitron er den ganske god.
mamarama og lille banan Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Sansol inneholder kunstig sukker og sitrus og bør ikke gies til barn under 3 år. Biovit vet jeg ikke Men det anbefales å gi tran eller d-vitamindråper til de aller minste.
...♥... Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 biovit er bedre enn sanasol mener jeg å ha lest iallefall... Det er klart at tran og d-dråper er best til de små, men når det ikke er mulig å gi de små dette, så tror jeg nok at biovit er et godt alternativ:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2009 vi tar tran altså småen tar tran og sanasol. jeg tar tran, sanasol og jerntabletter (jernmangel) også ble jeg litt usikker på hvorfor vi tok sanasolen... hehe
Augustspire<3 Skrevet 28. juli 2009 #8 Skrevet 28. juli 2009 De gav jenten vår sanasol på nyfødt intensiv... Så da fortsatte vi med det når vi kom hjem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå