Gå til innhold

God morgen alle sammen :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag blir det den store rydde og bake dagen her i huset til bursdag i morgen. 5 års dag og greier. Nå skal jeg sette ut hunder så skal jeg spise frokost så er det vel bare å hive seg rundt. Skal bake boller, rabarbarapai, sjokoladekake, suksessterte og muffins. Så må jeg vel ut å handle litt etterhvert også regner jeg med :)

 

Ønsker alle en fin dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den store rydde og bake dagen ja......blir vel den store ryddedagen etter endt feiring også ;o)

 

Skal bake til torsdag jeg da, har ei tulle som blir 2 til fredag ;o)

 

Gratulerer med 5 åringen og kos dere masse.

 

Ha en super dag!!

Skrevet

Ja du har så rett, egentlig er det bare teit at vi rydder og vasker før fest istedenfor etter, men men greit at det ser hyggelig ut når folk kommer. Er heldigvis ikke så mye, men noen klær som henger på tørk og noen gulv som sårt trenger en vask. Skal også gå over rommet til lillemor :) Blir nok mere etterpå regner jeg med.

Skrevet

Er helt lik selv jeg...he he

 

Litt tullete vi damer, vasker og rydder for at det skal komme mange folk like etter for å gjøre det hele om til et Hirosima og Nagasaki igjen...he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...