Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Til deg som ville ha sydd trusebleier, det er noe galt med pcn min slik at jeg ikke får svart på innlegget ditt. Hva med Kylie trusebleie? Kopiert fra annen side: Skriver av egen erfaring slik at andre mammaer og pappaer kan få innblikk i flergangs bleietruser. Kylie er flergangs bleie/avennings truser man kjøpe på apoteket/bandagister. Kylie trusene ser ut som en truse men virker som en bleie. Vaskes på vanlig måte i maskinen på 85 C tåler ca 200vask. De er mere miljøvennlig enn bleier da de er laget i England og er et flergangs produkt.Har hørt det tar ca 200år før en vanlig bleie går i oppløsning.Så fint hvis flere av dere prøver dette,slik at vi får redusert søppelet vårt i naturen.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Kylie er avenningstruser, ikke bleier bare så det er sagt. Jeg lurer litt på hvilket materiale Kylie-produktene er laget av jeg. Merker at jeg er litt skeptisk.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Hei, det var jeg som spurte i den andre tråden. Takk for tips om Kylie-truser. Kanskje de ikke er så verst. selv om de ikke er helt vanlige truser. Absolutt verdt å titte på!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Hei. Jeg undersøkte litt til angående dette (jobber med beslektende produkter) Kylie er både en avvenningstruse og en truse for barn med små lekkasjer. Ikke for store lekkasjer. http://www.betterlifehealthcare.com/view_product.php?prodID=2621 Den er godkjent på NAV, og sønnen din burde etter hva jeg kan se kvalifisere for disse. http://www.nav.no/1073748406.cms gå inn på inkontinensmateriell. De finnes i 2 typer for gutter, standard og super. Vet at Alliance fører disse og Medicus Plesner
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Ja, takk, sjekket opp jeg og. Skal kjøpe en på prøvetruse på apoteket, tar sikkert tid å få det gjennom Nav-systemet (vet ikke hvordan dette blå-resept opplegget funker..)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Det fungerer veldig greit. Legen gir deg en resept på dette, og du leverer på apoteket. Man har en egenandel, så du må handle selv til denne er nådd. Apoteket har oppgjørsordning med NAV, så når du har gått over egenandelen får apoteket refundert pengene fra NAV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå