...♥... Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Hvilke navnelapper har dere på klærne til barna? Sånne for å sy på eller for å stryke på eller bare klistrelapper?? Må kanskje merke klærne til snuppa når hun begynner i barnehagen..
Zitro Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Jeg har stempel og strykemerker... Stempelf for lyse klær, og strykemerker for dem helt mørke. http://www.navnesutten.dk/Products.aspx?SalesArticleID=28
...♥... Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2009 Noen som har bestilt fra alfaprint.no da....?
miss_chica Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 jeg bestiller alltid fra www.navnelapper.no de er fine og billige. klistremerker er for å feste på matbokser, drikkeflasker, støvler osv, de funker ikke på klær. de til klær skal strykes på går veldig fort og greit, og de kommer kjapt i posten også =) og ja, ALLE ting som taes med til barnehagen MÅ ha navn, så det er bare å starte prosessen =)
...♥... Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2009 Da tror jeg at jeg bestiller derfr gitt! Men er det vanlig å skrive bare barnets navn, eller skriver dere telefonnummer også...?
MariaMarihøne82 Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Noen av dere som har erfaring med Sabo sine produkter?
miss_chica Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 jeg har hatt litt begge deler egentlig. de siste gangene har jeg brukt bare fornavnet på gutta, men nå har gutta mine et navn som ikke er så veldig vanlig. Tror egentlig jeg hadde satset på bare fornavn og etternavn jeg =) hvertfall om det kun er til barnehagebruk.
jente08 <3 jente11 Skrevet 28. juli 2009 #9 Skrevet 28. juli 2009 Jeg bestilte fra www.presis.no. Klistrelapper som kan brukes både på klær og gjenstander! Så slipper du å stryke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå