...♥... Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Kom plutselig til å tenke på at snuppa begynner i barnehagen til uka, og vi har ikke tenkt på hva vi skal handle inn enda... Er første barnet, så er egentlig helt grønn på hva hun trenger når hun starter i barnehagen.. Noen som vil hjelpe til litt her og komme med tips? Vi tenkte å kjøpe støvler, regndress (litt tykkere dress venter vi litt med tror jeg, til det blir kaldere i været) og votter, men hva mer??
Bella mamma Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Heia! Ser du har fått lite svar her, så da kan jeg prøve å svare så godt jeg kan.. Jeg sverger til cherox, så det er et must i barnehagen!! Hals, ullsokker, vanntette hansker/votter, lue, og ull undertøy. Husk å merke alle klærne da de forsvinner på ett blunk hvis ikke! Ellers kan det være greit å ha tøffler inne og gode strømpebukser. Masse lykke til med barnehage start!!
Gjest Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Vårdress Regntøy Tynn lue (til høsten) Tøfler Drikkeflaske (til turer og til å stå ute når de er ute og leker) Støvler Etter hvert: Vinterdress Event. ullklær Luer Hals Votter Det var det jeg kom på i farten : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå