Gå til innhold

Lille Ludvik ville plutselig ut 5 uker for tidlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige lørdag var jeg på fest og vips så gikk vannet. Nesten 5 uker for tidlig, så jeg lurte litt på hva som skjedde. Vannet fosset ut over stol og gulv og klær midt under festen. En time etter startet veene og vi var i gang. Etter 19 timer smatt Ludvik ut av mammas mage. Liten og søt, med masse gullhår og blå øyne. Kun 2,5 kg og 44 cm lang, men velskapt og fin. Mamma er så stolt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh... Gratulerer så masse medden bittelille:-)

Skrevet

Gratulera så mykje! Vesle Ludvik ville vel vera med på festen han også ;-)

Skrevet

Lille Ludvik var klar for å se dagens lys og være med på festlighetene :)

Gratulerer så masse med Ludvik! Håper det går bra med ammingen osv.

(Fødte 5 uker før sist, så det er bare å spørre dersom du lurer på noe).

Kos dere masse!

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Så koselig...gratulerer:) Kan jeg spørre om hva grunnen til denne tidlige ankomsten var? Eller kanskje det ikke var noe grunn? Er så nyskjerrig jeg atte:)

Skrevet

Gratulerer så mye!! Måtte dere bli lenger på sykehuset eller fikk dere komme hjem etter få dager?

Skrevet

Oi jeg var og på fest i helgen (5 uker igjen) og noen fleipet med at om vannet gikk så fikk jeg klare meg selv o.l. :) Hadde blitt litt oppskjørtelse om det faksisk skjedde som med deg. Gratulerer så mye! Håper du hadde det meste klart, selv holder jeg på å gjøre rent vogn (stått i garasjen i vinter), bilstol (kjøpte "nytt" brukt) og må montere senga før alt er klart :)

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner, alt gikk så fint. Måtte bli på sykehuset i 7 dager og har fartet dit daglig siden, da vi sliter litt med Gulsott. Har fått lysbehandling og håper å slippe flere dager i lys. Det var færlt for både Ludvik og mamma.

Ingen som vet hvorfor han kom ut så tidlig, men morkaken er sendt inn til analyse, så får vi se om vi får svar.

Utrolig deilig å ikke være gravid lenger og kunne spise og drikke nesten hva man vil, knyte skoene sine og barbere seg :o)

Skrevet

Gratulerer;-)

Skrevet

Gratulerer med den lille

Skrevet

gratulerer! mi lille jente kom i uke 35+6 å var 46cm å 2950g..

har termin nå den 4. men da er hun akkurat 4uker:p

kos deg masse me gutten din=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...