T+H+T Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Venter min 3 nå vil jeg prøve meg på å bære.Har solgt vognen min.Så eg lurte på om jeg skulle kjøpe ei billig carenavogn som jeg kan bruke vis en skal bruke det.Har ikke lyst å kjope en dyr vogn vis en ikke bruker den.Ville høre på hva dere gjør og mener.Skal ha 2 februvar
Bergene Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Vi brukte aldri vogn før hun var 10 mnd, da brukte vi den til dagsoving.
VinterSol+2 Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 vi brukte vogn en god del i starten (sommerbaby i hetebølge... blei for klamt) og så kuttet vi det helt ut. fra hun var 4 mnd til hun var 10 mnd brukte vi ikke vogn overhodet. Etter det har vi brukt vogn når vi føler for det, og bæretøy når vi føler for det. Blitt en del vogn etter jeg ble gravid og fikk bekkentrøbbel, feks. og til dagsoving, barnehagesoving etc.
stinelin81-3 smågull Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Her tok det litt tid før jeg oppdaget verdenen av bæretøy og bæreglede:) Men etter det så brukte jeg i perioder ikke vognen noe særlig..og andre perioder mer vogn og mindre bæretøy. Det kommer jo litt ann på hva man er innstilt på å gjøre på forhånd, hva som er praktisk mulig og hva man trives best med både barn og voksne. Det er deilig å slippe å ha vognen å drasse på bestandig... samtidig som det av og til er deilig å legge fra seg ungen der:) Jeg venter nå min 2. pode og kommer nok til å bære mer denne gangen fra begynnelsen av. så her er det ikke noen hast med å skaffe vogn. Men jeg vil ha den muligheten likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå