blond Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Hvordan går det med deg og dine? Du fortalte en del i vår som jeg fulgte med på og jeg håper at ting er kommet i orden hos deg og at du har det bra!
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Ja er det på tide med en oppdattering? =) Det går bare bra med oss. Vi har bodd i leiligheten i 1 mnd nå, barna trives (tror jeg), de sover godt om nettene, leker på storesøster sitt rom, ute, de spiser godt, de ser barnetv og filmer i min dødsherlige nye skinnsofa =) Vi går i bhg hver dag, storesøster sykler og jeg triller lillebror i vogn. Nå har de ferie, og denne uka er de hos bf. Jeg var der oppe på lørdag og vi var jo i lekeland med barna igår. Barna kommer til meg igjen på lørdag, så skal vi feire 2 årsdagen til lillebror på søndag med min familie, bf kommer også. Lillebror fyller 2 år på mandag, så da skal vi i badeland. Håper det blir gøy for både store og små. Og neste onsdag, skal bf og jeg ta med barna til Danmark i en liten uke. Besøke noen parker og kose oss. Så bf og jeg har et veldig godt samarbeid om barna. Vi prater godt sammen, vi ler og koser oss. Jeg føler litt at nå når jeg har fått en del avstand så er det mer livsituasjonen jeg "rømte" fra enn bf. For mange forhold kan reddes, men jeg fikk panikk når noen spurte om jeg ville bo på gård, oppdra barn og stelle dyr resten av livet. Det vil jeg ikke, jeg var for bunden. Men akkurat om jeg vil tilbake, det vet jeg ikke. Det er for tidlig og si, og jeg trives så godt alene, bestemme selv, ingen å vente på, ingen regler eller grenser.
blond Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2009 Godt å høre at det går bra med deg! Det er sikkert veldig positivt for ungene at du og X er sammen av og til, det viser iallfall at dere er venner enda. Det er ikke vanskelig å skjønne at det kan bli mye på en gang, å drive gård er ikke det samme som en hvilken som helst annen jobb. Det er både jobb og livsstil. Jeg vil tro det er lurt med noen måneders tenkepause før dere finne ut hva begge vil videre. Det er jo ikke dødt mellom dere.
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Jeg får litt passiv kritikk fra naboene mtp at jeg er så masse hos bf. Synes du det er på sin plass? Eller bør de vise forståelse? At jeg hadde litt startproblemer, ville vekk, var ferdig osv. det er jo greit, men tingene har roet seg og de vet hvordan vi har det. Samarbeider om barna, går greit overens, skal på ferie sammen. Forstår ikke hvorfor de bryr seg! Jeg må som du sier tenke lenger, men føler ikke inni meg at jeg vil tilbake til den plassen. Tror det er der jeg ender, altså ender på den avgjørelsen, men jeg må ta forsiktige skritt nå så jeg ikke trør feil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå