Gå til innhold

magen deres sunket??


tonjepia

Anbefalte innlegg

våknet i går morrest så meg i speilet å lurte på hvor magne har blitt av.... halve magne hadde jo forsvunnet..

men når er det normlt at magen sunker?? har jo igjen 39 dager til termin ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jøsses, hørtes kjekt ut.. min e fremdeles oppe i halsen ;).. puh! er sikkert på denne tiden den synker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest at det er kroppens forbredelse på fødsel, og det skjer for noen lenge før fødselen(ofte førstegangsfødende). Babyen legger seg med hodet ned og da synker magen med..tror jeg..men er selvfølgelig ikke sikker:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magen min sank i uke 32. var hos jordmor og hun sa det var helt normalt, ungen var godt plassert nede i bekkenet sa hun derfor sank magen. det måtte ikke ha noe samenheng med fortidlig fødsel, men det kunne ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått noen kommentarer på at det ser slik ut, senest i dag fra min mor. Men tulla mi sitter med rumpa ned foreløpig (så på UL på mandag) så jeg kjenner ikke hode mellom beina slik som de to forrige gangene. Håper hun skjønner hva som er riktig vei før hun kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bah.. gleder meg til min mage skal synke litt.. Jordmor lo nesten littt i går, og kunne skjønne at det var litt ukomfortabelt, da jeg nesten har livmora, og beina til småen på utsiden av ribbena... - har med andre ord magen veeldig høyt.. Men - han ligger med hodet ned, så håper han synker ned i bekkenet snart, så jeg får litt bedre plass å puste i:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira06

Det hørtes deilig ut med en mage som har sunket.

Den lille frøkna mi har ligget med hodet ned stort sett hele tiden, men har nå plutselig funnet ut at hun skulle forandre stilling. Var på UL på sykehuset forrige uke i forbindelse med noen smerter, og da lå hun vannrett under navlen. Så krysser fingrene for at hun finner ut hvilken vei som er "riktig":)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen er nok der den har vært hele tiden og kjenner

at det å puste er begynner å bli tungt.

Men kjente flere gang i dag at hun stanget ganske

kraftig ned mot bekkenet, så håper hun er på tur ned

snart så man får litt bedre pusteplass=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min sank i uke 29 Har termin 29september.

Jeg fikk min første datter i fjord 26 september og da sank magen 23 dager før ho kom. Ho kom da 3 uker for tidlig i forhold til terminen sin.

Derfor lurer jeg nå fælt på om mitt andre barn, min sønn, kommer for tidlig han også. Terminen er som sagt 29 september, men blir det som det første svangerskapet så kan jeg vente han om bare noen uker. Er i uke 31 nå.

Synes det er alt for tidlig!! Så jeg håper at det ikke har noen sammenheng med at magen har sunket så tidlig og en evt. tidlig fødsel.

Morsinnstinktet mitt sier at han kommer i slutten av august, førsten av september. Så noe tidlig kommer han nok uansett.

 

Noen med erfaringer om akuratt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...