Gå til innhold

øm rett under ribbena...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så øm rett under ribbena... Har vært det i kveld, og var det i går kveld. Vet at det kan være tegn på svangerskapsforgiftning, men kan jeg ha det når jeg ikke kjenner noen andre tegn? Vondten går litt ut i siden på ribbena også. Dette er tredje ungen min, og jeg har ikke hatt sv.forgiftning før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er forresten 32 uker på vei!

Skrevet

Det var jeg også da jeg var gravid, følte magen pressa på der. Ante ikke at det var et tegn på svangerskapsforgiftning. Jeg hadde i alle fall ikke sv.forg. selv om jeg var øm på ribbeina. Så bare på det som en vanlige svangerskapsplage.

Skrevet

Hei!

Jeg gikk en stund med det samme i første svangerskap, og trodde det var babyen som lå opptil ribbeina.. Fikk påvist svangerskapsforgiftning etter en stund, og da forstod jeg at det var en av symptomene. Ble gradvis dårligere, i form av hodepine, kvalme.. så høyt blodtrykk og prot i urin.. Men vet nå at det ikke finnes noen fasit for hvordan det utvikler seg. Eneste de legger vekt på er at man har to el flere symptomer..

Jeg ville fulgt litt ekstra med, og ikke latt det gå for lenge før du får tatt trykk og urin. Er en skremmende opplevelse og bli skikkelig dårlig av pre eklampsi og eklsmpsi. Bedre å sjekke en gang for mye!

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...