Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Dere har en kort universitetsutdannelse, så vet dere det.
KaMa Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Og du har veldig lang utdannelse som klarte å komme frem til dette?
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 Spørs hvor treig man er det... bruker man 20 år på å fullføre bachelor så er den jo relativ lang...
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #7 Skrevet 27. juli 2009 Sånt skjer når man tar hele bachelorgraden i løpet av 1 år!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #8 Skrevet 27. juli 2009 Vil du ha en medalje? Vi vet da ikke hva dine omstendigheter rundt studiene var som har gjort dette mulig for deg. Kan ha vært brevkurs for allt vi vet, 'Mo-ha-ha-ha-ha.....'
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #9 Skrevet 27. juli 2009 Kjenner faktisk en som tok Bacheloren sin på et år...
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #10 Skrevet 27. juli 2009 Du har tydeligvis ingen utdannelse, en bachelor trenger ikke være fra univ. den kan like gjerne være fra en høgskole. Så, jeg regner med du er misunnelig på de som har en bachelorgrad i og med at du har ingen ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #11 Skrevet 27. juli 2009 Hvis man klarer å ta et brevkurs å få bachelor på et år vil jeg si man er genial. Lese på egenhånd er søren ikke lett.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #12 Skrevet 27. juli 2009 Feil - jeg har en bachelor. Ingen misunnelse her. Stikk motsatt - synes du er latterlig, he-he. Hever meg langt over deg med dine usmakelige kommentarer.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #13 Skrevet 27. juli 2009 ...og min BA er fra universitetet forresten...
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #14 Skrevet 27. juli 2009 Jeg vil nesten si at en bachelor er mindre verdt om den kommer fra høyskole, men det er en personlig mening. Ps jeg er ikke hi, men jeg synte mennesker med bachelor grader skryter på seg vel mye kompetanse i forhold til oss som faktis har dobbel tid nedlagt.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #15 Skrevet 27. juli 2009 Hvor får du det fra? I dette tilfelle var det jo HI som startet en trå med og håne de med Bachelor og sette seg selv på en trone m/laaaang utdanning. Synes Alt fra 3-7 års studier er og regne for et lengre studie. Det er jo gjerne 1 og 2 års studiene som er regnet for 'kortere' studier. PS! Droppet akkurat inn i denne debatten
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #17 Skrevet 27. juli 2009 Det er faktisk litt trist at sykepleiere og andre med bachelor grader ser på seg selv som akademikere.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #18 Skrevet 27. juli 2009 23.41, 23.59 - tja, tydeligvis du siden du er her enda.
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #19 Skrevet 27. juli 2009 Den diskusjonen har vi tatt før, en med bachelorgrad kan helt fint være akademiker.
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #20 Skrevet 27. juli 2009 23.41, 23.59 - tja, tydeligvis du siden du er her enda. Mor nille er en sten
Tinkivinki Skrevet 27. juli 2009 #21 Skrevet 27. juli 2009 Ett fett om bachelorgraden kommer fra unversitet eller høyskole, samme utdanning uansett. Jeg går sykepleieren på høyskole for det er nærmest, men får samme utdanninga om jeg skulle ha gått på universitet i nabofylket. By the way, er ikke noen akademiker når jeg er ferdig. Ingen lang utdannelse, men vil si gjennomsnittlig siden det er veldig mange utdanninger som forløper seg på 3 år. Hvordan kan man ta en bachelor på ett år? blei litt nysgjeriig.. noen som vet hvilken utdanning?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #22 Skrevet 27. juli 2009 Jaja, jeg ser mer på pengene en får utav det:) Og når en har nesten en mill. i sikker jobb, uten annet enn fullført ungdomsskole, så kan en jo bare le av de fleste;) Eller?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #23 Skrevet 27. juli 2009 All grader du syr sammen selv og du ikke trenger å møte til forelesning kan du gjøre unna i løpet av et år. Dvs du må være ferdig med det meste etter et halvt år for å få gå opp. Kvalitetsreformen stoppet litt av dette, dessverre for husmødre og fengselsinsatte. Dette er kun mulig på universitet, ikke høyskole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå