moota m storebror&lillebror Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Hei =) Jeg er på nett, men det har vært litt lite her inne i det siste, jeg burde skamme meg, har vært litt på dib! =( Jeg skal skjerpe meg og være her litt mer! Skal være snill pike =P Koselig å bli etterspurt =)
blond Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2009 Du har bidratt mye her i år og hører til! Da merkes det at du ikke er her (og jeg har sett deg på dib, bare så du vet det *streng stemme*). Jeg er fremdeles sikker på at det er mulig å få til et miljø her med nye nick i tillegg til de gamle. Jeg husker ikke det nye nicket til Kokkeli.. bare begynnelsen på det, jammen godt at hun beholdt litt av det (så slipper jeg å lete bakover i sidene for å finne det, *lat*). Det var noe som lyste sol/sommer/optimisme iallfall.
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Var det ikke glad-jenta kokkeli eller noe? =) Ja jeg har vært der inne litt når det er så lite action her, men skal være mer her også! Jeg er litt på alenemødre eller noe slik forum på dib, og det er jo litt greit. Og anonym er jo felles og da har jeg lurt litt inne på dib også i samme slengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå