Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 jeg kjøpte på panduro hobby =) mange mange fine. jeg kjøpte den store bamsen, dekker halve veggen..
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 De fleste litt "bedre" malerbutikker kan skaffe deg det. Ellers kan man, om man har en tegning man gjerne vil bruke som mal i større format, fort ordne en mal selv. Ta en GOD kopi av tegningen og ta denne med til et arkitektkontor (eller tekn etat i kommunen) og be om bistand. Med det kopieringsustyret man har der, blir et A4-ark fort til en mal på 1/2 kvm på litt stiv kartong! Så er det bare skaffe seg en skapellkniv (fås hos enhver god verktøybutikk, koster ca 40 kr med pakke blader til) og skjære ut malen. Litt "pirkearbeid" og du har en mal du er alene om! Og vil du lage malen mer solid sprøter du den med "flytende plast". Fås på de fleste båtforretninge, dette brukes på ofte på båter for å beskytte draftet (altså båtkartet) mot væte.
Miss Misantrop Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 http://www.walltowallstencils.com/stencils/murals/forest.php Jeg hadde tenkt å kjøpe denne, men det er mange fine der ute om du googler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå