Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 http://www.break.com/index/two-girls-one-cyst.html
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 :S ææææææsj! Var det en verkebyll eller noe? OOOOOMMMMGGGG!!!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 En helt vanlig dag på legevakta det, enda bedre når man kjenner lukta også
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Men hvordan får man det egentlig? Må vel ha gått lenge med det vel?:S Hvordan er lukta da? Nysgjerrig jeg?;)hehe
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Er bare en fettklump iblandet en del puss, lukter skikkelig råttent og emment. Noen får det bare, du kan jo søke på abcess
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 Det er gud hjlepe meg det råeste jeg har sett......ekkelt:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå