Gå til innhold

Svineinfluensaen og Norway Cup: Hadde dere dratt til Tusenfryd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt oss en tur til Tusenfryd denne uken, men så var det denne hersens influensaen nå da....

Har et relativt nyfødt barn og et større,

Nå er jo smitten kommet til Norway Cup og mange av deltagerne reiser jo til Tusenfryd...

Hadde dere droppet Tusenfryd? Problemet er at vi alt har lovet turen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde dratt med det store barnet og latt den nyfødte være igjen hjemme. Uavhengig av Norway cup, altså. Det som skjer nå er vel at folk er i ferd med å komme hjem fra ferie, og med i bagasjen har de viruset.

Skrevet

Jeg hadde holdt meg hjemme... hvis du eller den eldste skulle blitt smittet, så kan jo minsten også bli syk...

Skrevet

jeg syns det er vanskelig å vite hva man skal tro om denne svine influensaen jeg,...

en sambo kjenner som jobber på akutten sa til han at det var ingenting å bekymre seg for. Det var kun media som ikke hadde så mye å skrive om så derfor blåste de det sinnsykt opp nå....... Det var spådd at 3000 skulle dø av den i norge, men det var ingen som snakket om at det pleier dø 2500 av bare vanlig influensa...... Og de som dør er de svake og syke........

men jeg vet ikke... jeg er veldig nøye på håndvasken nå. vasker både meg og ungene hele tiden.....

jeg hadde iallefall dratt på tusenfryd

Skrevet

Som Lin og gullet skrriver går nok smitteveien via den største. den minste blir neppe smittet nedi vogna likevel...Så det blir på en måte alle eller ingen... Vet den største blir knust om vi ikke drar og vil nødig avlyst pga hysteri.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...