Gunn og Gutta Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Jeg har 88 dager igjen til termin, og har ikke handlet eller gjordt noe klar enda, det er vel kanskje på tide å begynne å klargjøre litt nå, eller hva sier dere?
trøndermamman87 Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Jeg har 99 dager igjen til termin. Jeg har handlet alt av utsyr, mangler bare litt småting som stelleprodukter,bleier, ol. barnerommet skal jeg snart begynne på også synest det er greitt å få det i orden mens jeg har ferie. aldri godt å vite hvordan formen vil vere frem mot termin. skal bare slappe av og kose meg, kansje lese noen gode bøker de 2 siste månedene Det er iallefall min plan
Kongeørna Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 99 dager igjen, og gooooood tid! Har ikke kjøpt noe enda.
AngryBird Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Har handla noe, ja, men ikke fordi jeg bare MÅ, men fordi jeg syns det er litt koselig å gjøre det. I går handla jeg noen bodyer på salg 70% så de kosta jo ikkeno:) Har handla litt klær og endel utstyr, mest for å slippe å stresse og skaffe alt på en gang og litt for å slippe å punge ut med alt på en gang.
hippimamma Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 94 dager igjen og har ikke kjøpt noe enda, har fortsatt litt tid å gå på. skal nok få shoppet ifra meg snart sier sambo ;-)
Snow78 Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 126 dager igjen og har hatt noen handlerunder... følgende er på plass, sprinkelseng, madrass, dyne & pute, vogn, bilsete, babyjørn, stellekommode med badekar, bleiebøtte, reiseseng. Følgende er arvet fra min søster: ammeputte, vippestol, vogge, en stor kasse med leker. Så det er ikke så mye som mangler egentlig enn annet enn voksipose, klær, bleier, babystæsj til stell... men dette har vi god tid på å ordne. Skal også pusse opp barnerom, men det venter vi med til ferien er overstått
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 Vi er så heldig å arve det meste etter sønnen til søstra mi. Hun har alt han hadde som liten, så det står bare der og venter på å bli hentet:-) Det eneste vi har kjøpt er bilstol og noen klær. Voksipose får vi av bestemor:-) Så da er det fort gjort og veldig lettvint å få alt på plass:-) Bleier, kremer, såpe og diverse slike ting, det venter vi med til nærmere termin (22. november)
lille frø, mor til to Skrevet 28. juli 2009 #8 Skrevet 28. juli 2009 Skal man kjøpe ny vogn og den må bestilles, lønner det seg å være ute i god tid. Helst to mnd før termin. Vi ser etter vogn nå, så tar vi det andre litt etterhvert.
Lilleprinsen & knøttet i magen Skrevet 28. juli 2009 #9 Skrevet 28. juli 2009 Heldige dere er som kan arve en del:-) Vi må nok kjøpe det meste nytt for har ikke så mange å arve fra.. Hvor i landet bor du forresten? Ser at vi har både samme termin og at vi er like gamle ;-)
The Bad Gal Skrevet 28. juli 2009 #10 Skrevet 28. juli 2009 Har ikke engang tenkt på å handle enda, hehe. Blir vel litt kleshandling når vi har fått vite kjønn, dersom det skulle være en gutt. Er det jente, så har vi alt av klær også, siden vi har ei lita kråke på 20 mnd fra før. Men alltid stas med noe nytt på ny baby, så noe må shoppes:-)
Gunn og Gutta Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 28. juli 2009 Jeg skal vel arve en del klær etter tantebarnet mitt som blir 1 år når mini kommer, bare de kommer seg fra ferie:o) Ellers må jeg bare kjøpe nytt sengestyr til sprinkelsenga, og få fiksa ny seng til storebror som bruker sprinkelsenga enda:o) Jeg har løst å kjøpe ny vogn, da vogna jeg har nå er brukt av begge gutta, men har åsså løst å ta en UL til før jeg handler så mye, for i uke 14 fikk jeg beskjed om at det var jente og i uke 19 fikk jeg kontrabeskjed om at det var gutt, men jeg syns han virket litt usikker......... Jeg mener at jeg var skikkelig tidlig ute med det meste med 2 første, senga sto jo klar i mndsvis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå