Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Hyggelig overskrift, ikke sant? Jeg har fået diarre og lure på om jeg er matforgiftet eller det er virus. Inntil nå er det bare meg som har det i familien. Det begynte lørdag med litt magekramper, måtte legge meg om kvelden pga kvalme. Søndag våknet jeg med influensa-følelse i kroppen og Søndag tidlig ettermiddag bryt kraftig diarre ut. Har fremdels diarre (mandag kveld) og må løpe på do fra 5-15 gange i timen. Har ikke feber eller annet og ok almentilstann unner omstendigheterne. Tror selv det er matforgiftning, men kan heller ikke helt skjønne at det er muligt. Spiser ikke kjøtt, men smakte på noet dårlig melk. Melken var nyinnkjøpt og jeg var den eneste som drakk av melken. Ble kastet da den var dårlig. Kan en melk virkelig være så feilbehandlet, at en blir så dårlig av det.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Hvordan er diaren da? Er den lys og skummende,eller mørk og illeluktende? Eller annet?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Til å begynde med lys og kanskje litt cremet. Ikke mye lukt. Nå er den bare vann nesten.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Det er noe som går nå. Jeg lå strak ut i forrige uke med diare og oppkast, feber og influensafølelse. Var hos legen med babyen som også ble litt syk, og han sa han hadde hatt masse folk inne med samme greia.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 En UKE!!!! Kan da ikke ha diarre en hel uke. Jeh er helt ferdig etter 36 timer.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #7 Skrevet 27. juli 2009 Kan være en infeksjon. De kan vare en god stund og er ikke smittsomt. Hatt det en gang og det varte i mange uker
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #8 Skrevet 27. juli 2009 om den er veldigt skummende kan det være matforgiftning,men det gir seg oftest i løpet av 24 t. Starter 3 til 6 t etter inntak av bedervet mat.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #9 Skrevet 27. juli 2009 Takk for svarene. Nå vet jeg litt mer om hva jeg kan vente meg. Håper jeg våkner imorgen og er fin igen, men har litt for håpninger til det. Ikke moro at må løpe til doen konstant med 2 små i huset og en mann som er på jobb. Si gerne til om dere høre om noe dårlig melk der er blitt solgt i butikkerne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå