RødRev Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Jeg har snart bursdag, og tenker kanskje å ha en temafest.. Har dere noen gode idéer? Tenker at det ikke må bli for komplisert, og gjerne litt originalt.. På forhånd takk
Voilà Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Mexico! Poncho, sånn hatt, tequila, margaritas, pinoata(?), western og sånt! Jeg har vært på en slik tema-fest, og den falt i smak! Maten vi fikk var grillmat. Masse maiskolber, pølser og koteletter!
LadyLuck & Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Varr en gang på fest med temaet "kom som en sang" utrolig morsomt, og i løpet av kvelden kom det karaoke maskin, og de som ville kunne synge sangen til/om anntrekket
hamsterpia Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Disney! Så bilder fra en fest hvor temaet var Disney. Er jo utrolig mange figurer og velge mellom, og trenger ikke å kjøpe allverdens dyre kostymer heller. Jeg ble rett og slett litt misunnelig på de som var på den festen, for det så kjempegøy ut!
Trolleliten Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Black and white (Ikke M.J, men kom i sort eller hvitt ) Hore og Hallik (kanskje litt oppbrukt) Bad taste Karneval 80-talls nå kan man ha 90'talls og =)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 50- 60- 70- tallet Western /cowboy Glamour Galla Sjørøver 1500-tallet 1700-tallet indianer osv.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå