Honningmelon Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Du, du har jo den fine nettbutikken din, og jeg regner med jentene dine har noen av de klærne? Altså, de vinterjakkene fra Mini A ture... som har sånn glidelås i ryggen (?). Du har ikke tilfeldigvis en som ikke passer jentene dine lenger, som du skal selge? Som passer en 3-åring? ;-)
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Nei dessverre. Minste her bruker 98. Har kun 1 i 92 som jeg skal selge. I år har jeg faktisk bestilt dunkåper fra Ticket til dem begge:) Fant ut i fjor at kåpe er genialt til og fra bhg. MEN anorakken fra MAT er den beste jakken jeg ever har hatt til noen av jentene. sorry:)
Honningmelon Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2009 Ja, den er kjempefin Hvor har du bestilt dunkåper fra Ticket da?
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Vi skal ha ticket i butikken så jeg bestilte på innkjøp;
Honningmelon Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2009 Oh, liker Ticket Når skal det ut i nettbutikken da?
Honningmelon Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2009 Og er de Mini A Ture jakkene små eller store i str.? Blir 104 for stort til en 3 åring?
Marianne og Kristoffer:) Skrevet 27. juli 2009 #7 Skrevet 27. juli 2009 Hei, ikke meningen å bryte inn i tråden deres altså, men lurte bare på en ting. Når får dere inn i Reimadressene i butikken? var innom på Lørdag, men da tror jeg ikke dere hadde noen inne som jeg så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå