Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Klarer ikke helt bestemme meg om jeg er forelsket eller ikke...eller graden av det....ikke lenge siden det ble slutt mellom meg og x, vi har felles barn. Møtt en ny, men tenker stadig tilbake og savner så mye...synes det er forferdelig og tenke på at det liksom ikke skal være oss noen gang igjen....samtidig som jeg noen ganger er oppslukt av min nye flamme...for så og dette litt ned i kjelleren igjen....er så frustrert!!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Dette betyr at du egentlig har nok med deg selv nå. Uten innblanding av menn og potensielle kjærester. DU er ikke stabil nok i dine følelser enda, til å starte på noe som helst slags forhold.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Enig! Ta vare på deg selv og barna. Menn må vente.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Er egentlig enig, men hvordan forklare det ovenfor han "nye"...? og er redd for og gjøre "Feil"..mister han vel garantert om jeg "snur" nå......
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Ja, men det kommer garantert ikke til å vare, om du ikke "finner deg selv" først.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Sant nok...men har ingen aning om hvordan....(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå