Norwegian by injection Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Jeg var på "Sticky and Sweet" konserten hennes i Amsterdam og det var svenske Robyn.
*Timulia* Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Har lest det et sted, men finner det ikke igjen!!!! Skal fortsette letinga... Men Norwegian: Hvor lenge varte konserten? Og hvor lenge etter dørene åpner kan man vente at hun begynner? Lurer så på om jeg rekker siste toget hjem eller må fikse overnatting......
Style_hunter Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Lady Gaga (ihvertfall hovedkonserten på torsdag) (Husk AfterPartyet)
St.Sunniva Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2009 Lady Gaga? Har ikke hun egen konsert da? Dessuten kan vel ikke Madonna "fordra" musikken hennes ettersom jeg har hørt. Paul Oakenfold trodde jeg bare var med i Madonna sin konsert, altså ikke som oppvarming. Men jeg aner ikke, for har ikke hørt et knøtt om det
Norwegian by injection Skrevet 27. juli 2009 #7 Skrevet 27. juli 2009 Timulia: Vi måtte vente ihvertfall 45-60min. før Robyn begynte, hun spilte i ca. 30-40min, måtte vente litt til før Madonna begynte og hun spilte i litt under 2 timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå