Gå til innhold

Noen som har teutonia s3??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd?

Velter den lett?

Lett å trille?

Trygt å la barnet sove ute uten kostant oppsyn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fornøyd...

Har aldri veltet eller hatt "nesten-uhell"

Veldig lett å trille

Sov ute i den hver dag hos dagmammaen

Eneste jeg har å utsette på den er at det er veldig liten kurv under...

Skrevet

Jeg er veldig fornoyd med mine på alle områder. Min lille sover trygt i den, ikke redd for at den skal velte. Den velter ikke noe lettere enn andre 3 hjulinger hvertfall. Setter den selvsagt ikke i bakke, eller veldig ulent terrent.

Like stodig som en 4 hjuling er vel ingen 3 hjulinger. Men synes den har så mange andre fordeler som veier opp for det. har ingen problemer med min. Synes heller ikke kurven under er liten, men heller litt vanskelig og komme til så lenge man har babyen mot seg. hvis jeg snur han andre veien blir kurven lettere og komme til, og mer enn stor nok.

Skrevet

Synes vogna var god og stabil med fashionbagen på, bare så synd at den er så liten. Knerten vokste fra den før han var 5 mnd gammel. Synes den er noe mer ustabil med sportsvogna på. Til min knert på 6 mnd går det greit, han er såpass lett og sitter mest i ro enda. Men når storesøster har testet vogna synes jeg den er fryktelig vinglete. Hun har riktignok fylt fire år og bruker ikke vogn lengre, men hun er bare 15 kg og det burde vogna tåle synes jeg. Med sportsvogna vendt mot kjøreretningen veltet vogna da storesøster klatret opp på fotbrettet. Med sportsvogna vendt andre veien blir tyngdepunktet litt annerledes og stabiliteten bedre. (Det er vel vanligst å kjøre framover når de blir større, så sånn sett er det kanskje ikke så stort problem at den er ustabil andre veien).

Jeg lar minsten sove uten konstant oppsyn med selene på (selene er forøvrig festet helt rart i vogna, men det er en annen hisorie...). Men tviler på at jeg tør det samme om et år. Denne vogna blir nok ikke så gammel her i huset, kommer til å bytte den ut så snart jeg er komfortabel med å ha ham vendt fra meg. Når det er sagt så er den veldig lett å trille, fjæringen er ganske bra og hjulene på 09-modellen er bedre enn på tidligere modeller.

Skrevet

-SUPER DUPER vogn :))

-velter ikke lett,du kan låse forhjulet for mer stabil kjøring på humpete vei

-nydelig & trille i all slags vær...til & med på sandstranden :)

-lilletuppa mi eeelsker & sove i den...det er en MEGET god sovevogn siden kalesjen er STOR...& du kan trekke den godt frem,slik at den omentrent dekker barnet.Hun sitter godt & trygt i vognen...blir nesten som i en liten hule,når det blåser & snør mye ute :)

Jeg kan bare annbefale deg på det sterkeste & kjøpe denne vognen....det er en del utstyr du kan kjøpe i tillegg.....fotforlenger-regntrekk(det er kjempebra)-adaptere(slik at du kan montere bilstolen Maxi-Cosi rett på,veldig kjekt!

Skrevet

Når sønnen min ble større begynte vogna å velte ofte, bare jeg kjørte over små dumper. Utrolig ekkelt. Kurven under er også alt for liten, og jeg mislikte at det ikke er lufthjul. Det merkes godt. Ellers er den lett å trille, men jeg ville ikke kjøpt den igjen. Vi møtte kjøpe ny vogn før sønnen min var 2 år (han er veldig tung, så kanskje ikke dette er et problem for små og lette barn).

Jeg var veldig fornøyd med den fram til han ble ca 1 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...