me84 Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Hadde bekkenløsningssmerter i svangerskapet..nå er det 5 mnd siden jeg fødte, men bekkenet/innsiden av lår(underliv) plager meg enda....vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det....kjenner det noen ganger bare etter en liten tur, og det er frustrerende ;(
flypapir Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Få deg henvisning til fysio ja. Du har rett på gratis fysio frem til 6mnd etter fødsel når du sliter med bekkenet.
Linchen Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Prøv å få en manuell terapeut - dvs en fysio med tilleggsutdannelse, slik at de kan "knekke" ++ Jeg hadde stor nytte av knekke-biten + fikk gode treningsråd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå