Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bekkenløsningssmerter i svangerskapet..nå er det 5 mnd siden jeg fødte, men bekkenet/innsiden av lår(underliv) plager meg enda....vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det....kjenner det noen ganger bare etter en liten tur, og det er frustrerende ;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få deg henvisning til fysio ja. Du har rett på gratis fysio frem til 6mnd etter fødsel når du sliter med bekkenet.

Skrevet

Prøv å få en manuell terapeut - dvs en fysio med tilleggsutdannelse, slik at de kan "knekke" ++

 

Jeg hadde stor nytte av knekke-biten + fikk gode treningsråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...