Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på spraydag 20, og skulle egentli begynt på sprøyter i dag, men kan ikke begynne før blødningen er komt. Får ikke snakket med haugesund pga ferie. Hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo litt dumt med stengt i Hgs då. Å de åpne jo ikke før neste uke..

På min medisin oversikt fra hgs står det at en skal ta kontakt dersom en ikke har hatt blødning...

Eg vett egentlig ikke..

men kanskje skal du til en lokal gynekolog til ultralyd?? Då hadde eg ringt de eg... Eller bare begynt å ringe de eg kunne finne i håp om at någen ikkje har ferie.

Ellers hadde eg kanskje sprayet en ekstra uke og ringt Hgs når de åpner.. Så er ikkje alt ødelagt iallefall.De må vel kunne forkyve deg en uke? Litt fleksible er de vel.

Skal selv til Hgs, måtte spraye en ekstra uke og vel så det så det pga feiren så det er iallefall ikkje farlig. Jeg har sprøyte start på tirsdag så vi ligger tett på kverandre i løypen. Fikk selv blødning etter 4 dager... ikke akkurat det som er mest vanlig heller. Fikk litt panikk men der er så der er mange variasjoner.

Lykke til jeg vet dette er jæv...

Skrevet

Pusher denne litt oppover jeg, i håp om at noen har erfaringer her å dele!

Selv er jeg på spraydag 13 i dag og syntes det er rart at jeg ikke har hatt blødning. 1IVF så jeg er HELT uten erfaring og kjenner at det stresser meg at blødningen ikke har kommet. Minnes å ha lest et sted at blødning ofte kommer etter en uke. Stemmer dette? Kommer normalsett blødningen på forventet ikm? Og er blødningen som vanlig mens eller er det mer/mindre/annerledes for de som har erfaringer med dette?..

Alle svar og innspill mottas med takk.

Skrevet

Er nå på spraydag 24 og ingen tegn til blødning ennå, tenkte å ta en test i morgen bare for å utelukke graviditet. Ringer til haugesund på mandag å hører med de hva jeg skal gjøre da. Men sprayer og sprayer.... Flere som har vært borte dette????

Veldig glad for tilbakemeldinger....

Skrevet

Se mitt svar til to snart tre:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...