Gå til innhold

Hei,noen fra sørlandet her som har lyst å være med på et lite treff??


Sweet :-)

Anbefalte innlegg

Er selv 22 uker på vei straks med andremann.

 

Var inne på treffsidene, men det er det så lite aktivitet... Tenkte jeg måtte prøve her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bryllupet gikk kjempe fint.. Knall vær, nydelig mat, fine taler og ellers knall :)

 

Er det bare meg å deg som er fra Sørlandet her ennå? Hehe...

Er du inne på BV eller? Der er jeg også ensom sørlending nesten..

 

Er vel kanskje flere som har termin andre mnd kanskje. Nå er vi jo såpass langt på vei at det er på tide med en lite treff...

 

Formen din er fin? Vært på UL og fått vite kjønnet da?

Vi var her for 3uker siden, ville ikke vite kjønnet. Lar det forbli en hemmelighet. Terminen min er nå 10 des (i stedet for 12 (14) som jeg trodde)!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om det bare er meg og deg her inne med termin i desember. Men så idag at det er satt opp et treff på torsdag som kommer kl 19.00 hos naboen.

Problemet da at jeg skal ut og spise med venninner,men jeg har litt lyst å få med meg det treffet.....

 

Formen er vel så som så,ikke det helt store vil jeg si.

Og har vært på to ultralyder allrede og kjønnet er ei jente :)

At dere klarer å ikke vite kjønnet,hadde jeg aldri klart!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, da skal jeg våge meg på treff i morra.. Håper du får det til, slik at du også kommer... Hadde jo vært knall!!

Kjenner jo ingen, så gruer meg litt ja...

 

Min form er heller ikke helt knall... Men til uka skal jeg på bassengtrening mot bekkenløsning,også går jeg til en man.teraput også (begynte der i går),. Så håper jeg greier å holde bekkenet med like!

Og null energi har jeg også, kunne ligget å dratt meg hele dagen merker jeg. Men neida, må nok dra meg på jobb hver dag!!! Er ett ork, så får se hvor lenge jeg orker å jobbe 100%!!!

 

Ei jente, så gøy da!!! Alle jeg kjenner som skal ha/har fått baby i år får gutt... Hadde jo vært gøy med en gutt her, da vi har jente fra føra men er egentli ikke så nøye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...