Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Ingen som veit av en helbreder?noen som e alla "snåsamannen"... dattra mi har plagdes med nakken i over 1 år,ingenting som hjelpe.synes at d er grusomt at en 7åring ska gå hat livet sett og sei vil itj leva lenger for har så ondt:( Oppgitt mamma
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Du kan også be til Gud selv! Dette er ikke et tulleinnlegg, har fått mange bønnesvar selv- både store og små. Svein-Magne Pedersen kan du også ringe- gå inn på mjl.no! Skal be for henne jeg også, og tror Gud vil helbrede nakken hennes i Jesu navn. Amen!
lindynatt Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Prøvd osteopati? De ser kroppen som noe som henger sammen, smerter i nakken er ikke nødvendigvis naken det er noe galt med.. Jeg har slitasjegikt i begge knær og det som hjelper best er osteopati bedre enn akkupunktur og skolemdisin
Cat.68 Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 Hvis det er nakken hun plages med så vil jeg anbefale deg å ta henne til en manuelterapeut. Det er gratis opp til 12 år og du trenger ingen henvisning av legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå