Gå til innhold

Ditt blonde øyeblikk???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er brunnete men venninna mi kaller meg for kinderegg. Brun uta på, blond inni og full av overaskelser... (beklager skrive feil, er ikke alt som er like enkelt å skrive! )

I dag hadde jeg igjen et blondt øye blikk.

Snakket med sønn min på 6,5 år på tlf for han er hos bestefaren sin og de har vært i Kristiansand dyrepark og jeg spurte om de hadde gjort noe kult! Ja sier han: Jeg har fått tre ander. Å sier jeg litt overrasket og spør, Har du fått tre ender? Ja, 1 Rød og 2 Gule. Og jeg tenker i mitt stille sind, finnes det rød og gule ender???

Etter en liten stund så får jeg igjen pratet med stemora mi og ho forklarer at det er bade ender... Ho lo godt av meg og det gjorde også venninna mi! hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også kinderegg til tider!

Mannen min fant ikke mobilen før han dro på jobb. Etter han hadde dratt, fant jeg den på kjøkkenet. Så jeg sendte en SMS til han: "Jeg fant mobilen din"... Det var sikkert nyttig å vite når han fikk lest den!! :-)

Skrevet

Ha ha, Tussi, den har jeg tatt også. MEN, jeg ringte sambo for å si at han hadde glemt å ta med tlf....fy f....er jo ikke mulig.

Skrevet

Jeg var skamsikker på at Asia var ett land. Afrika og...Så lå jeg og mannen i senga og snakka og vi kom inn på at han ville reise en plass i Asia,og jeg svarer "ja så gøy,hvilken by da?"

Hehe,han skjønte fort at jeg ikke visste det var en verdensdel ;)

Skrevet

Hehe så bra gjort! hehe

Skrevet

Eg har x-antall av blonde øyeblikk.

F.eks en gang eg ikke hadde penger til strømrekningen da eg bodde på hybel. Sa til noen venner at det kom til å bli kjipt å se tv i mørket vist de stengte strømmen.

En annen gang var da eg og 3 venniner skulle til sverige. Da vi kjørte på motorveien såg eg et skilt som sto : "Test marking" på. (De hadde laget nye striper i veienog skiltet sto på engelsk) Eg satt i ca 15 min og funderte på hvorfor vi skulle prøve merkingen. Lurte på om den laget lyd vist vi kjørte på den osv. Var tydeligvis helt borte den dagen. hehe. Det verste var da eg spurte vennina mi som kjørte om hun hadde merka noe nytt med de. Tror hun holdt på å kjøre av veien for hun lo sånn.

Og så klarte eg å spørre ei vennine hvilken fisk det var i makrell i tomat. kom på hvor dumt spørsmålet var da eg hadde sagt det men , da var det jo for sent.....

Dette er ting de aldri lar meg glemme! Hehe ;)

Så er nok et kinderegg eg og ;)

Skrevet

Hehe for de som kjenner meg vet at jeg er en hockey jente til beine og følger med og holder meg veldig oppdatert.

Jeg ble så veldig glad for noen år tilbake da jeg leste at laget her skulle få ny spiller at jeg sier til gubben:

Øyøyøyøy vet du hva eller, Sparta skal få ny spiller fra Canadia...

Han lo jo så han gråt og der sitter jeg og skjønner ikke hvorfor han ler sann!

Skrevet

Hahahahah,canadia :P Lurer sånn på hvor på kartet det er jeg! ;)

Skrevet

Nå er jeg blond da så jeg er kanskje unnskyldt?

Satt å så fotball med gubben, man u - barcelona. Husker ikke helt hva det gikk i, men plusetlig spør jeg : Hvor kommer Barcelona fra? ( som i hvilken by kommer fotball laget Barcelona fra) Blir som med makrell i tomaten over her, tenkte litt for sent:)

Skrevet

Ha ha, godt vi er flere :-)

En kompis av meg fikk meg til å tro at Koffi Annan var hovedstaden i Tunis. (Jeg tror på alt folk sier)

Var nok lit blond den dagen jeg spurte om de hadde juice på "Bagel and Juice", ville ikke ha brus nemlig...

Eller da jeg sa at jeg ikke visste hvem Bjørn Dæhlie var, for jeg interesserte meg ikke for fotball....Ikke skisport heller, tydeligvis.

Skrevet

da jeg jobbet i b.hage for noen år tilbake.

satt og leste bok sammen med en av 3-åringene. så satt vi liksom og telte trær o.l.

lille jenta viste gulerøttene som var i åkeren og telte allesammen.

så fortalte jeg senere til de andre ansatte at: jøsses så godt gjort det var av henne å få øye på gulerøttene. de var jo tross alt gravd ned i bakken (vanskelig å se) :P hihihi.. off..

Skrevet

eg har gått en hel dag og irritert meg på mobtlf som ikke virket som den skulle.

De i den andre enden kunne høre meg. men eg klarte ikke å høre dem t. -nei er ikke såå blond at eg ikke klarte å skru opp volum etc. så alt det der var sjekket. mobilen var ødelagt og eg hadde en god grunn til endelig å få kjøpe ny!! :)

men

da eg kom hjem og slengte tlf på bordet til sambo og sa

"j... d... telefon"

og bad han om å se om han var noe bedre enn meg til å fikse den.

so såg han på tlf og sa:

"hvorfor har du et digert ole brum klistermerke der lyden kommer ut før da?"

så det var bare å ta bort klistermerke og eg hørte godt.

*rødme*

Skrevet

Her er mitt:

Nevøen min hadde med dama si på middag for ikke så lenge siden, veldig koselig jente. Satt da å tenkte høyt at hvis de giftet seg så ville jo gutta få seg ny kusine.

Ikke greit detta med familie ;)

Skrevet

Fantastisk engajente! = )

For mange år siden da jeg fortsatt var ung og tidvis også full, var jeg mester på å miste ting på byen: nøkler, telefon, visakort, lommebok... ja, dere skjønner tegninga. Og å underdrive hvor mye jeg hadde drukket overfor typen min.

Sto utenfor et utested og prata med han i mobiltelefonen, forsikret han om at jeg bare hadde drukket to øl (neppe), da jeg plutselig kom på at det var lenge siden jeg hadde sjekket at jeg ikke hadde mistet noe og tømte veska på fortauet. Og der fant jeg jo ikke mobilen!!!!!!!!!!!

"F***, jeg finner ikke telefonen min," ropte jeg inn i telefonen, la den fra meg på fortauet for lettere å kunne bruke to hender til å lete. Kunne ikke skjønne hvorfor han fortsatte å rope til meg fra bakken, så jeg plukket irritert opp telefonen og brølte: "HÆÆÆÆ??!!" Ble utrolig flau selvfølgelig da jeg skjønte sammenhengen.

= )

Skrevet

Jeg var på videobutikken for noen dager siden og leide film. Ved kassen gir jeg ekspeditøren bankkortet (de skal ha det for å bekrefte at utleie blir registert på riktig person). Rett etterpå så tenker jeg at nå skal jeg gjøre meg klar til å betale - og vil finne fram bankkortet fra lommeboken. Men det er jo ikke der!!!! Så jeg presterer å si til ekspeditøren: "jeg har glemt bankkortet - kan du legge filmen til side mens jeg kjører hjem og henter det?"

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dere kan tro at han så rart på meg. Jeg ble faktisk litt irritert fordi han ikke svarte... Før det plutselig gikk opp for meg. Jeg ble knallrød - huff så flaut!

Skrevet

Jeg jobbet på i butikk på et kjøpesenter tidligere og en dag kom det en ung gutt inn. Han er nesten blind og går med stokk og prater med alle, hehe:))) Vi slo av en prat og han kunne fortelle at han likte bøker som Tolkien-triologien og Harry Potter godt..."Åja, liker du å lese?" spurte jeg :P "Nei, jeg hører de på lydbok", svarte han...

Uff:( Kan man skylde på at man faktisk er opprinnelig blond og var nygravid og opprømt i gjerningsøyeblikket? :P

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Hehe, søtinger:-) Har vel mine øyeblikk hver dag..spesielt etter tre år hjemme med barneprat hele dagen, tenker jeg ikke så raskt alltid.

Men KineMor, moren min er blind, vi sier at hun leser bøker vi altså..når hun hører lydbøker;)

Hvis ikke leser de jo med blindeskrift, så den var ikke så gæren likevel.

Skrevet

Hadde et blond øyeblikk forrige uke. Vi har båt med hardtopp, altså 2 svære vinduer oppe i taket. Mannen sa at det blåste mye. Jeg liker egentlig litt vind, så jeg ville føle litt selv. Ut med hodet for å se litt - og vips, da var capsen borte....

Skrevet

Anita1308: Det har jeg også prestert... Men jeg kan ikke skylde på fylla... Hehe :)

Skrevet

hahaha..sitter å fniser for meg selv på jobb...

Har hatt flere blundere i min tid,men en som jeg husker spesielt godt.

Det var rundt de tider de var full krise i SAS, og de hadde et svensk innslag på tv der de viste et bilde av et fly der det sto "SOS" på halen på flyet.

Og jeg sa: "Visste ikke at SAS heter SOS på svensk..."svogeren min holdt på å le seg fordervet og denne historien blir plukket frem ofte!!

Skrevet

vel, jeg hadde Nokia N-Gage (spilltelefon som er utrolig upraktisk til å bruke som telefon,) og det tok meg et år før jeg skjønte hvorfor det var så dårlig lyd når jeg pratet i den. Jeg hadde holdt den feil...Den skal ikke holdes med tastaturet inn mot øret, men den smale siden av tlf. Kanskje ikke heeelt opplagt det da, men det tok jammen meg lang tid før jeg skjønte det!

Jeg har også lurt på om jeg har mistet lommeboken min, og gått og bært den i hånda...

Skrevet

Kom på en annen ting. Da jeg var gravid, tok jeg ut penger i minibanken og gikk... uten pengene! De ble igjen i sprekken på minibanken gitt! Håper en fattig stakkar fikk dem, og ikke en slaskete rikmannssønn. ; )

Skrevet

ho ho ho:)delte leilighet med venninna mi i trondheim for 10 år siden. en dag var strømmen borte. venninna mi ringte e verket,å mens hun satt å snakket me en mann der i fra,hørte jeg henne si: vent litt,er snart tom for strøm på mobilen skal bare plugge i laderen....regner med han mannen skjønnte vi var 2 blonde:)

Skrevet

I min tjukkeste fjortis-tid var jeg blondere enn blondest, da jeg en dag ville ha en kompis til å kjøpe sigaretter til meg. Han ville gjøre det - mot at jeg kjøpte vakuum til han. Det var sånne blå bokser, lik dem med gass. Joda, jeg inn og lette, og fant blå bokser, men ingen med teksten vakuum på.

"Per, har du vakuum?" spurte jeg innehaveren, selv om jeg var litt i tvil om at det var noe reelt... Ble aldri mobbet for det liksom...;p

Skrevet

Kinderegg var nytt :o)

Er nok selv litt oversnittet gjennomtenkt på ting jeg sier og gjør...Men mobilen min,- den finner jeg ALDRI...

Mine venner og familie ringer samboeren min for å snakke med meg,- om det er noe de må ha oppklart straks...Kan ikke gå i butikken uten handlelapp,-om det er noe jeg MÅ ha...

Men det går vel under distre :o)

Mye moro var det her da..Ler litt for meg selv her jeg sitter :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...