Gå til innhold

Hvor mange pp hadde dere før dere ble gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt morsomt å se hva som er gjennomsnittet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hva skal jeg si? :) Mannen min sier at jeg blir gravid før han har rørt meg... :) He he he. Dvs at jeg har veldig lett for å bli gravid. Klaffet med en gang på allemann.

Skrevet

Begynte i desember, mai satt den .

Skrevet

5 år med 1.barn...(har hatt 6 SA...) 1 år med nr 2 som ligger og gror:)

Skrevet

5 år :-) Er vel neppe gjennomsnitt...

Skrevet

Vi brukte 14. meget aktive pp'er før det klaffet her! Visste så og si akkurat når eggløsningen var hver måned..

Skrevet

Her satt spiren på første forsøk :)

Skrevet

Full klaff på første forsøk her også... Eller forsøk og forsøk, fru Blom... :o)

Skrevet

Nr 1 satt etter 8 pp. Nr 2 satt etter 9 pp. Nr 3 satt etter 6 pp, men mistet i uke 11+6. Satt igjen etter 5 pp etter ma.

Skrevet

nummer 1, satt på første prøveperiode, og den i magen nå, satt på 2 pp:)

Skrevet

Første gang ble vi gravide etter 3 måneder (ikke aktiv prøving) og nå satt den på andre forsøket :)

Skrevet

Første forsøk med begge:) Utrolig heldige med andre ord!

Skrevet

Første: 1pp, andremann: 1 pp, tredje 2pp og fjerde 3pp (littegrann "vanskeligere" med alderen?

Skrevet

fikk vite at jeg er gravid i dag :)

det vil si at den satt på første forsøk <3

Skrevet

Førstemann 3 mnd (p-pilleslutt)

Andremann 2 mnd (kobberspiral)

Skrevet

Første "forsøk". Det var med andre ord ikke planlagt (gleden er ikke noe mindre av den grunn!), men første måneden etter jeg sluttet på p-pillen var det nok for oss å hoppe av i svingen for å bli gravid.

Skrevet

Her satt den på andre forsøk, egentlig første reelle forsøk for vi bomma litt på første.

Skrevet

Vi brukte 6 eller 7 pp. Husker ikke helt. Men var flere pp der vi ikke traff eggløsning.

Skrevet

Førstemann kom "av seg selv".

Nå venter vi nummer to, og den satt vel på 2. pp.

En pp hvor gubben ikke var hjemme, en pp med en kjemisk graviditet/tidlig sa, og så satt den:)

Skrevet

Etter 6 pp ble jeg gravid. Mistet desverre denne i uke 7. Nå er jeg gravid på nytt etter 4 pp. Håper denne sitter! Er 5+2 i dag :)

Skrevet

Første gang jeg var gravid, så satt spiren på 1 pp. Da vista vi dessverre i uke 6. Er gravid igjen nå, og er 6+2 idag. Denne gangen satt spisren også på 1 pp gitt:) Så jeg har ikke problemer med å bli gravid i allefall:)

Skrevet

Førstemann var en overraskelse :) Og nummer 2 satt på 1pp.

Skrevet

1.pp :D Er vår første, så jeg ble veldig overrasket da jeg fant det ut, trodde vi kom til å bruke lenger tid. Nå håper jeg bare på at resten av svangerskapet går like lett;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...