Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Hei jenter! Tenkte vi kunne sammenligne litt....Jeg er 8+0 i dag...Noen dager er jeg helt fin og andre dager ikke,men den ekstreme trettheten og at jeg er så sliten den er der hele tiden.Ellers er jeg plaget med kvalme i perioder,halbrann,magesmærter,kløe i bryst knoppene(er til å bli desperat av....)og er veldig svimmel.Men ellers bare venter jeg på magen og at jeg bare kan strutte å vise alle at jeg er gravid med nurk nr 3;-) Hvordan har dere det da jenter og hvor langt på vei??
Chaiemae Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Jeg er 8+5, sover store deler av dagen, er kvalm hele tiden og kaster opp. Med andre ord er det temmelig kjipt for tiden. Har ømme brystvorter også, men det er jo bare en bagatell.
♥Nemi♥ Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Er 9+3 og har kjempeplager. De verste plagene jeg har er ekstrem kvalme (ble innlagt på sykehus og fikk intravenøs behandling.) Så har jeg ekstremt med luft i brystet, som gjør at jeg spyr, og ligger på soffan. kan ikke ha BH på meg, for det kløøøør! Vondt i hodet, halsbrann og lavt blodsukker.. Åh, må bare få det ut at jeg er sliten nå! Litt syting fra meg:)
maibaby2012 Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Å... Stakkars dere. Jeg er ikke så dårlig denne gangen som sist heldigvis! Nå er jeg 8+3, og har ikke spydd noen ganger enda. Er skikkelig uvel om morgenen, men jeg tar forhåndsregler og spiser kjeks og drikker vann før jeg går ut av senga. Er desuten skrubbsulten rett etter måltid, så det blir mye småspising...
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Jeg er 9+1, og har glemt hvordan det var å spise uten å bli kvalm:P Men jeg er sååå glad for kvalmen min, har ikke hatt det i de tre forrige svangerskapene, så dette må jo bare være ett godt tegn:)
ღLiamGulletღmars-10 Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Er 9+2. Eneste jeg kjenner er veldig ømme bryster..så er vell kanskje heldig:) så det kjennes egentli ik ut som jeg er gravid i det hele tatt... håper jeg slipper unna kvalmen i værtfall.
Skal bli Mamma - igjen ! Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 uff-a-meg jeg skal ikke klage.litt kvalm noen uker, men ikke noe oppkast.. litt trøtt, men ikke mye.. ellers topp. Mye hormoner, så gråter litt og kjefter litt, og har ingen bukser som passer lenger og bare i uke 8-2, men sier igjen , ikke klage føler med dere som har det meste.. uff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå