Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Jeg har i utgangspunktet svært få forventninger til gaver, og synes ikke folk skal bruke enorme summer på meg/oss- men er det lov å bli bittelitt skuffet når vi får noe billig dritt fra netthandelen fra broren til mannen min? De bodde gratis i vår hytte, vi ordnet sengetøy, mat og madrasser, billetter til en fornøyeslespark for ungene deres (gratis) og selskap for alle, store og små. Vi hadde et bryllup som ungene var hjertelig velkommen i, og alle ungene trivdes og koste seg der vi var. Jeg er egentlig svært lite materialistisk, og hadde de kommet med en ting som vi ønsket oss til en hundrings eller to (vi hadde ønskeliste på nettet med gaveønsker i alle prisklasser), så hadde det vært helt greit... Jeg ble faktisk skuffa, og det er ikke sånn jeg pleier å være.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Synes det var lurt med noe billig dritt fra netthandelen til svogern, jeg. Fro en billig ting fra ønskelista kunne dere jo få av andre, og du ville vel ikke ha dobbelt opp (to makne)? Nei billig er billig, enten det er dritt fra netthandel eller greie fra ønskeliste.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Hi her! nei, jeg hadde skrevt opp for eks ting i en serie med glass/servise vi ønsker oss, og der var det ting fra rundt 150,- kroner og oppover. Det er ikke summen jeg reagerer på, men den holdningen at det er bare å gå å i kjellern og hente noe på lageret fra netthandelen (de handler mye der) for å gi broren sin i bryllupsgave!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Uff av meg. Vær forberedt på at om du får barn, vil bursdagsgaver fra onkelen hvert år være dritt fra kjelleren. Hva med å lage spesiell invitasjon for ham til dåpen? "Som dåpsgave er noe dritt fra netthandelen like velkomment som en fillete barnebok..."
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 hehe! Det var godt sagt! Vi har jo barn, og dåpsgaven var helt ok såvidt jeg husket:) Men, men... det finnes fretex som kan få det. Jeg er veldig lite nøye sånn egentlig, men jeg gir jo ikke noe dritt selv til brylluper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå