♥♥Tutta♥♥ Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Kjennes ut som "regelmessige" kynner og virkelig ikke noe godt!!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Oj, det var tidlig.... Begynte i uke 16 sist og legen sa det var tidlig. Gikk over i premature rier i uke 28, da hadde jeg hatt MYE kynnere. Du kan jo ringe legevakta og høre. De tok meg seriøst da jeg var i uke 10 og fikk blødninger, så de burde jo ta deg seriøst også!
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2009 Hadde ikke kynnere så tidlig sist. Kanskje jeg forveksler kynnere med at livmoren vokser, men kjennes veldig ut som kynnere likevel... Får se det ann da og ringe lege i morgen... Har ingen blødninger og har ikke hatt det frem til nå heller.
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2009 Burde jeg ringe legevakten for dette??? Det har ikke gitt seg enda...
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Om det er regelmessig og/eller veldig vondt, så hadde jeg ringt!
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2009 Ja, tror jeg ringer nå... Blir sterkere også!! Uff, leit!!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #8 Skrevet 27. juli 2009 Kynnere i uke 11? Hørtes veeeeeldig tidlig ut. Jeg er mer negativ og tenker på SA.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #10 Skrevet 27. juli 2009 Mine voksesmerter med første var som å bli knivstukket! Var vel rundt overgangen fra 1. til 2. trimester, husker ikke helt. Så var hverken kynnere eller SA. Med andremann begynte bekkenløsninga i uke 8 og kynnerene i uke 13, men begge ble bedre av at jeg roa meg ned i hverdagen generellt. Så kan godt være kynnere selv om det har vart 1 time nå.
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 27. juli 2009 Ok... Er ikke stikkende smerter, er mer som livmoren trekker seg sammen, så slipper den taket igjen... Er ikke vondt hele tiden, bare når det strammer nedi livmoren... Jeg er sykemeldt fra før fra perm, og pappaen går nå hjemme og tatt over min perm inntil videre, men det hadde ikke noe med graviditeten å gjøre. Poenget er i allefall at jeg har tatt det ganske med ro den siste uken, men likevel får jeg dette... Blaaah... Fremdeles ingen blødninger.. Er litt redd for å bli avfeiet ved å ringe legevakten, føler liksom det må være alvorlig nok før jeg ringer??? Som blødninger... Hmmm Takk for at dere deler deres erfaring med meg... Og jeg vet jo at dere ikke er leger, sykepleiere osv osv, men greit å høre hva andre ville gjort i samme situasjon.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #12 Skrevet 27. juli 2009 Er jo bare å ringe og høre hva de sier ) Hadde jeg gjort....
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 27. juli 2009 Uff nei, lege-angst... har roet seg litt nå, så får heller ringe på legekontoret i morgen om det skulle ta seg opp igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå