trillelille Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Mini får fnatt hvis han finner et hår jeg har mistet... Da kommer han løpende med det, og insisterer på å "sette det på igjen". Det er bare for komisk, og såååå gravalvorlig da
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Å, hadde det bare vært å sette det på igjen :-) De er så søte i sine litt misforståtte forsøk på å hjelpe.
trillelille Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2009 Ja, er så søt atte. Og blir like fortvila hver gang han finner et hårstrå...
It's all about me Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 He he, ingenting å si på innsatsen iallfall. Hver gang guttungen ber meg gjøre noe som ikke er så lett, eller rett og slett umulig er han verdens mest oppmuntrende unge. Ved det minste negative tegn fra meg sier han alltid: "Du klarer det mamma, du er kjempesterk"
trillelille Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2009 Haha, så søtt! Har troa på mamman sin da
It's all about me Skrevet 27. juli 2009 #7 Skrevet 27. juli 2009 Men jeg prøver jo ekstra hardt da, så han vet nok hva han gjør......den utspekulerte lille....he he he.
trillelille Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2009 Utspekulerte ja. Mini manipulerte dama i kiosken til å gi ham en is istad. Onde mammaen skulle inn for å kjøpe avIS, og han hørte kun siste del av ordet.... Jeg sa jeg ikke hadde penger (tok bare med det avisa kostet), og da gikk han bort til henne, sperret opp øya og gråt: iiiiihiiisen min... Da fikk han! (vi handler mye der og kjenner henne da, så det var ikke noe problem. Bare morsomt)
It's all about me Skrevet 27. juli 2009 #9 Skrevet 27. juli 2009 Ha ha ha, og gjett om han kommer til å gråte ved kassa hver eneste gang han er i den butikken heretter da :oD
trillelille Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 27. juli 2009 I know! Han har henne såååå rundt lillefingeren! Men litt koselig også syns jeg, de begynner å bli litt bestiser Og vil jeg absolitt ikke at han skal få noe godt så drar vi ikke dit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå