CMH Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Hvor lang tid tok det før småblødningene sluttet? Jeg har brukt pillene i over 3 mnd og jeg har fortsatt småblødninger innimellom! Kjempeirriterende. Har hatt noen dagers pause fra pillene siden det er slutt på brettet og jeg ikke har fått ny resept på de enda, og nå blør det igjen. Hadde faktisk håpet på å miste mensen av de og, men det har jo ikke skjedd.
mamarama og lille banan Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 det er veldig individuelt. noen blør hele tiden, noen blør ingenting, andre har det som deg. jeg hadde en blødning like etter jeg startet på de, men etter 7-8 måneder hadde jeg fortsatt ikke blødninger. nå har jeg sluttet på de, og fortsatt ikke fått tilbake mensen etter nesten en måned uten piller.
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Eg fikk en blødning som varte i noen dager, ca 1 uker etter at eg begynte på cerazette, har ikke blødd mer en det. Begynte i mars nå iår
Ranveig R Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Begynte rundt årsskiftet og blødde *litt* nesten kvar dag t.o.m. april. No er eg "normal" igjen, dvs blødningane er rare, men det er 2-5 veker mellom kvar gong.
annemor80 Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Jeg blødde ingenting mens jeg fullammet, men nå som jeg har trappet ned på ammingen, har jeg mensen omtrent annenhver uke. Fryktelig irriterende, særlig siden vi akkurat begynner å få dreisen på sengehalmen igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå